Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tøjmærke med klart mål søger tegner, leverandør og bare samarbejdespartener

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Jul 18
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 21:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej
Jeg er en fyr på 24 der altid godt har ville starte mit eget har taget iværksætteri af samme grund
har godt styr på terioer bag at køre en forretning og tjene penge mangler bare noget hjælp til for alvor at kunne sæt det her projekt i søen

Jeg har fået en ide til et tøjmærke som jeg godt kunne tænke mig at lave har alle designs i mit hoved da jeg ikke kan finde ud af og tegne søger der for en da kan hjælpe mig med at tegne mine ideer ned

Jeg mangler også en leverandør der kan producer tøjet for mig så vis du kan det eller kender en der kan må du meget gerne kontakte mig

Jeg søger der udover også bare folk jeg kan spar med og som ville samarbejdespartener på den en eller anden må meget gerne kontakte mig

I kan kontakte mig på
contactfruitywear@gmail.com
Tilmeldt 30. Jul 18
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 22:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Det lyder lidt som om du mangler absolut alt og kun har ideer til fedt design.
Desværre er ideen til fedt design det sidste du har brug for hvis du vil blive en success. Syntes du skal få lidt struktur på ting omkring produktion og salg, og få lavet en forretningsplan før du søger partnere. Så har du en realistisk chance for at finde nogen som er seriøse.


Tilmeldt 31. Jul 18
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 16:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Har du nogen designs som du kan vise frem ?
Tilmeldt 30. Jul 18
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 18:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Søs

er i fuld gang med at lave en forretningplan med statgie for salg og markedsføring
Tilmeldt 30. Jul 18
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 18:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Sille

Kan ikke vise nogle designs frem da jeg ikke selv kan tegne dem
Fra Aarhus
Tilmeldt 16. Jul 18
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 23:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Godaften Oliver,

Jeg faldt lige over dit lille indlæg her, og kom straks i tanke om et lille "tøjmærke" fra Randers, The Next Panda, som også havde ideer og visioner om 'the next big thing'. Historien om dem kan du selv (hvis du har lyst) læse om.

Grunden til jeg bringer dem op er, at de minder lidt om dig. Det ville have alt gjort, men får intet lavet.

Mit råd til dig er, at du tager en ting af gangen. Start med at købe nogle 5-10 trøjer på Zara (De billige), også få dine tanker ned på papir og dernæst ned på de trøjer.
Derefter kan du med de trøjer du har lavet, gå ind på nogle store grupper på facebook, og se hvad folk synes om dem. (Du kommer til at få noget hate, men det skal ikke stoppe dig!) Og for guds skyld spørger ind til folk som siger "Det grimt osv." Stil dem nogle spørgsmål. "Hvad er der grimt ved dem?" "Hvad kan jeg lave om osv."

Dernæst når alt dette er klaret, ja først der, kan du tænke på leverandører osv.

Du hopper med hovedet først i et lavvandet område, det er alt for meget du prøver at tænke på, på en gang. Det går ikke.

Hvis du følte at det måske hjalp bare lidt, så kan du altid tage kontakt til mig over e-mail.
emildjesevic737@hotmail.com
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)