Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ingen salg på webshop

Side 1 ud af 3 (29 indlæg)
Tilmeldt 2. Aug 18
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 13:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

Jeg har brug for hjælp - vi har mange besøgende på vores side, men kun få salg er blevet foretaget og selvfølgelig vil vi gerne have mere :).

Det er helt ny koncept og du kan bland-selv din morgenmad på vores side - vi har mange produkter, der er svære at finde i butikkerne.

Vi tror, at der kan være noget galt med hjemmesiden - måske du kan hjælpe os at tjek ud vores hjemmeside og skriv en feedback her.. ?

Tusind tak!

Hjemmeside: www.blanddet.dk

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 5. Nov 12
Indlæg ialt: 610
Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Flot shop og godt koncept. Når du skriver at i har meget trafik er det så hvor bots og lignende er filtreret fra? 

Umiddelbart virker det fint. Når man går til kurven bliver man mødt af et stort banner billede og skal scrolle ned for at se indholdet. Jeg vill fjerne billedet helt og vise indholdet i toppen af siden.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 14:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg finder en række fejl på siden:

1) Når jeg kommer ind på siden så kommer jeg over på den engelske side? (min browser kører med engelsk)

2) I nogle af produkterne står der "tørmælk" og andre "tør mælk"? Er det det samme?

3) Under hirsegrød er indholdet "millet"?

4) Frysetørret banan indholder "banana"?

5) Hvem er vi siden viser I 2 personer i dykkerudstyr. Jeg vil foretrække alm. billeder så man kan se hvem I er.

I bør i ingredienserne linke til en tekst om den ingrediens. Det kan give et bedre flow i siden

Kig i jeres Analytics og se hvordan siden bruges. Hvor falder folk fra? Er det ved kurven eller produkterne?

Tilmeldt 2. Aug 18
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 14:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Meget tak for din feedback! Ja, vi har filtreret bots fra og der skal være noget problem enten med hjemmeside eller markedsføring

Vi kigger ind i indkøbskurven - tak! 

Tilmeldt 2. Aug 18
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 14:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Tusind tak for din lang feedback!

1.) Vi har dansk og engelske versioner - Har du et primært sprog sæt til engelsk?

2.) Ja, det er det samme - vi vil omskrive det. :)

3.) Fejl - tak

4.) måske er det ikke nødvendigt at skrive det igen - god pointe

5.) Ok, forstået - god pointe!

Folkene falder fra "bland-selv" side for det meste..


Fra Randers
Tilmeldt 15. Feb 18
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 15:04
Hvor mange stjerner giver du? :

En ting jeg ikke helt kan læse mig frem til, er hvor mange dage/morgener som en "bland selv" morgenmad giver, samt nogle af de pre mixes der er, står der heller ikke noget om hvor lang tid de holder. Der er nogle hvor man kan se at der er 2x af 3 forskellige ting, men igen intet om hvor meget det egentlig er.
Er det til én morgen? I så fald er priserne meget høje, så tænker ikke det bare er til 1 morgen. Tror det vil give noget at forklarer

(Kan godt ske det står et sted, men synes ikke jeg kunne finde det let)

Rasmus Pagter Grafik
Check min Portfolio - Mail: rasmuspagtergrafik@gmail.com

Tilmeldt 2. Aug 18
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 15:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak for din feedback!

Et produkt (bland-selv eller premix) er selvfølgelig ikke for kun en morgen (det er for cirka 10 morgenmad) - men du har ret, vi skal skrive det på vores hjemmeside!

Tusind tak!
Fra Randers
Tilmeldt 15. Feb 18
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 15:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Tænker det vil hjælpe kunderne med noget forvirring.
Men ellers, fantastisk side. Pæn og enkelt, og ikke mindst et godt produkt i sælger, især til travle personer som der kommer flere og flere af

Fortsæt det gode arbejde :)

Rasmus Pagter Grafik
Check min Portfolio - Mail: rasmuspagtergrafik@gmail.com

Tilmeldt 2. Aug 18
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 15:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Tusind tak, Rasmus! Det er dejligt at høre! :)
Fra Helsinge
Tilmeldt 8. Aug 13
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 15:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Ser meget interessant ud. Mange gode elementer på siden. 

Ved ikke meget om kategorien men har 2 input

1. Hvis man bare gerne vil have noget sundt morgenmad levereret til døren og ellers ikke ved så meget om de forskellige blandingsforhold så er det måske svært at vide hvor meget der skal i af hvert. 

Der er naturligvis pre-mix kategorien men måske er konceptet så sofistikeret at det henvender sig til nichemålgruppe og ikke til den brede befolkning. Jeg kunne egentligt godt se mig selv handle hos jer, men jeg ved ikke meget om detaljerne og skal derfor bare have noget jeg føler er troværdigt ift sundhed og så skal det være nemt. Jeg synes ikke det er så nemt.

2. Ser udmiddelbart ud til at vi snakker premium-pris for premium produkter og det vil i givet fald betyde at den potentielle målgruppe er smal. Det kan også være at prisen er så høj at selv et relevant mindre segment finder det for højt. Kan det passe at et kg müsli koster 120 kr = i så fald skal det være dobbelt så godt som en pakke alm økologisk müsli købt i detailhandlen. 

Det rejser spørgsmålene om i har tanker om at lykkes relativt bredt eller nichepræget og om hvorvidt prissætningen er spiselig for forbrugerne og hvis den er om den så også er konkurrenedygtigt.

Er forbrugerne ville til at betale jeres højere priser for at få noget der er et niveau mere lækkert?

Jeg i kan have fat i noget godt, men der er et par ting der skal knækkes i relation til produkter, målgruppe og måske pris.

har ikke kigget på funktionaliteten på shoppen (udover at fragten ser fornuftigt ud)

Mvh

Brian

Side 1 ud af 3 (29 indlæg)