Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skattely....

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 27. Nov 17
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 15:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

For at gøre en meget lang historie kort, så er sagen den at jeg er forgældet til op over begge øre. Jeg har tidligere gået konkurs med 2 virksomheder og skylder derfor skat og leverandører et 2 cifferet millionbeløb. Desuden skylder jeg "lidt" penge efter en skilsmisse mm.

Jeg har forsøgt gældssanering med uden held. Og jeg vil aldrig kunne komme til at eje eller stifte en virksomhed i Danmark uden at samtlige kreditorer samt skat er over mig med det samme.

Jeg går og overvejer at åbne et engelsk selskab med anonym direktør (det er lovligt i England) med dertilhørende anonym bankkonto. Så jeg på den måde måske kan få et pusterum og kan komme til at tjene en løn igen, og måske være i stand til at betale mine kreditorer engang i fremtiden. 

Men er det lovligt? Jeg har set et firma på nettet der hedder https://www.cpieservices.dk/ der tilbyder den slags. Og hvor anonym er man i virkeligheden ? over for skat og kreditorer.

Tilmeldt 27. Aug 08
Indlæg ialt: 1161
Skrevet kl. 16:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Vor herre bevares...

Tilmeldt 27. Nov 17
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 16:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Amadeo:

Vor herre bevares...

Meget konstruktivt svar. Virkelig noget man kan bruge til noget!

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 16:34
Hvor mange stjerner giver du? :

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 16:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skriver selv i overskriften

Skattely....

Udover at være amoralsk, er det også ulovligt.

Svar på de konkrete spørgsmål kommer nok snart, og det er da ok, hvis du ønsker at starte på en frisk. Så er det bare om at finde et mere positivt ord for det.

Held og lykke.

Tilmeldt 27. Nov 17
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 16:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John

Tak for dit svar. Tænkte nok det ikke var den vej jeg skulle gå. Men jeg er lidt desperat for at komme ud af min situation. Derfor er jeg åben for næsten alle muligheder, så længde de altså er lovlige.

Tilmeldt 27. Nov 17
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 16:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jørgen Kirkegaard:

Du skriver selv i overskriften

Skattely....

Udover at være amoralsk, er det også ulovligt.

Svar på de konkrete spørgsmål kommer nok snart, og det er da ok, hvis du ønsker at starte på en frisk. Så er det bare om at finde et mere positivt ord for det.

Held og lykke.

Nej det er IKKE ulovligt at drive virksomhed i England eller i et "skattely" land. Så længe man opgiver sin indkomst til skat.

Fra København
Tilmeldt 6. May 08
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 16:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal være forsigtig med hvad du fortager dig så du ikke laver noget forkert Med en bankkonto og du opholder dig i Danmark så er du allerede i gråzonen men der er helt sikkert en lovlig løsning hvis du er typen der er god til at tjene penge ( og til orientering kan pantekreditor ikke lave udlæg i din løn kun Skat )

mvh 

Tilmeldt 27. Nov 17
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 16:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

JH:

Du skal være forsigtig med hvad du fortager dig så du ikke laver noget forkert Med en bankkonto og du opholder dig i Danmark så er du allerede i gråzonen men der er helt sikkert en lovlig løsning hvis du er typen der er god til at tjene penge ( og til orientering kan pantekreditor ikke lave udlæg i din løn kun Skat )

mvh 

Hej JH tak for dit svar. Men skat er til gengæld også hurtige til at gøre udlæg i min løn, så jeg får mindre udbetalt end en der går på dagpenge. Så det kan reelt ikke betale sig for mig at have et job. 

Men jeg plejer at være god til at tjene penge. Måske er eneste udvej at flytte til Dubai eller ligende. Og så lave en webshop hvor der hverken skal betales skat eller moms af overskuddet. Og hvor skat kan få langemand indtil jeg kommer på fode igen.

Fra København
Tilmeldt 6. May 08
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 17:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har haft kontor i Dubai i 6 år og har stadig gode forbindelser der nede det er heller ikke gratis at etablere sig i Dubai
Det du arbejder med er det webshop ?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)