Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

e-mail og hjemmeside

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Aug 18
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 16:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, sidder med en ide til opstart af virksomhed som i første omgang skal køre som bi beskæftigelse, indtil der er gang i virksomheden og løbende indtægt.

Vil rigtigt gerne oprette hjemmeside samt e-mail til at kunne komme videre med ideen.

Hvor kan i anbefale at man laver dette henne?

Krav da økonomien er ikke eksisterende og virksomheden ikk er aktiv endnu så skal det ikke være en løsning der koster alt for meget.

og skal være en løsning hvor man selv kan lave hjemmesiden, med design osv, dvs. den skal være brugervenlig

håber i kan hjælpe med råd og ideer til dette

mvh Thomas

Tilmeldt 5. Nov 16
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 21:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Kan du fortælle lidt mere om krav til hjemmeside, så vil man bedre kunne komme med en pris :-)

Mvh. Lasse
LM Connect

Fra Kongens Lyngby
Tilmeldt 23. Nov 08
Indlæg ialt: 174
Skrevet kl. 01:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Du nævner ikke nogle krav til hjemmesiden, så jeg formoder det kun er tekst og billeder.

Som jeg forstår på dit indlæg, så skal det være så billigt som muligt og du vil selv kunne designe hjemmesiden og lægge indhold på. Du nævner ikke noget om dine tekniske kundskaber, men jeg går ud fra at du ikke selv ville kunne installere og anvende Wordpress på et webhotel?


I så fald skal du enten finde en freelancer til at hjælpe dig eller gå efter en web builder (hjemmesidebygger) som fx

Weebly.com
Wix.com
Zoho.eu/sites
123hjemmeside.dk
da.simplesite.com
bricksite.dk
one.com/da/hjemmesideprogram
mono.net/da

osv. osv. osv. Der findes mindst 100 af den slags, og prisen er helt ned til 4 EUR eller 20-25 kr om måneden.

Nogle af de ovenstående hjemmesidebyggere har givetvis mulighed for e-mail også, men det bliver lidt udfordrende hvis du helt uden teknisk indsigt skal "dele" dit domæne mellem en hjemmeside del og en e-mail del, uden at købe et såkaldt webhotel. Men det kan lade sig gøre med værktøjet gratisdns.dk.

Ellers har zoho.eu/mail  en gratis plan med 1 tilknyttet domæne. Man kan også bruge Gmail.com eller outlook.live.com, men jeg mener ikke de tilbyder tilknytning af domæne gratis længere.

Internet domæne kan købes for kr. 50,- hos fx. webhosting.dk, nettonet.dk eller lign. Husk der er en årlig afgift på kr. 50,- også

Fra København
Tilmeldt 17. May 16
Indlæg ialt: 1091
Skrevet kl. 02:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Unoeuro.dk

Fra Horsens
Tilmeldt 28. May 14
Indlæg ialt: 242
Fra  VKMmedia Skrevet kl. 08:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Send mig en PM så skal jeg nok hjælpe dig

 

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 10:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan anbefale at starte med en Wordpress da du så meget ment kan få en side udbygget på et senere tidspunkt til lige næsten hvad du ønsker og masse af selvhjælp på nettet og Youtube mht Wordpress og masser af freelancer som han hjælpe uden at det koster næsen på en jetjager.

Du kan oprette nemt siden hos unoeuro eller One.com. du køber dit domæne der og samtidig installer Wordpress derpå. Så har du hjemmeside og e-mail

Når du har installereet Wordpress, det nemmeste vil være at gør det med One click install , er der masse af gratis designs som du kan starte med. Brug en dag på at lære og forstå Wordpress så kan du lave en udmærket side selv.
Kig på Youtube mht dette og bagefter kig på Youtube eller nettet efter guider til at lave den sikker så den ikke er så nem at hacke. En standard Wordpress side er nem så der er nogen justeringer som vil være klogt at lave. Igen søg på nettet om det. Masse af guides.



Tilmeldt 7. Feb 18
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 11:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har sendt dig en PB Yes

Hos Way Media kører vi netop et åbningstilbud, og her kan du få en hjemmeside for kun 890 kr (eksl. moms)

Du kan læse mere om det her: Åbningstilbud - Kun 5 tilbage

Vi ser frem til at høre fra dig.

Way Media 

Brug for hjælp til online markedsføring? Send en mail til kontakt@waymedia.dk 

[Facebook Annoncering] [SEO] [VIDEO]

Fra Stockholm
Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 13:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du har et domæne skal du bare bruge et webhotel, som kan være alle steder, bruger selv azehosting.net, så snart som det er oppe og domænet er landet hos dem f.eks. så kan du oprette e-mails.

Og hvis du er ny til hjemmesider kan du bruge wordpress som er rimeligt simpelt, og/ellers hvis det er en webshop så er der shopify og dandomain. Dog hvis du skal lave designet selv, så er der vel wix og 123hjemmesider hvis de stadig eksisterer tænker jeg? 

Håber at det hjalp :)

Online Entreprenør indenfor betalningsløsninger, marketing og mere - www.purepaypayments.com

Fra København
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 112
Fra  Diverso Skrevet kl. 00:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

Send mig en mail på info@diverso.dk, så skal jeg bikse noget sammen til dig gratis du kan anvende. Du skal blot have et webhotel, og her vil jeg anbefale det billigeste hos Unoeuro.com, en basic løsning.

Har du domæne?

Fortæl lige lidt om dig selv :)

Mvh

Jakob

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)