Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fordele og ulemper ved at starte virksomhed i Danmark

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Apr 17
Indlæg ialt: 201
Fra  SecretOne Skrevet kl. 18:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

God aften Amino

Jeg har følgende spørgmål...

Hvorfor nogle fordele og ulemper er der ved at starte virksomhed i Danmark?

Det ville være rigtig rart at vide.

På forhånd tak

Mvh. Andreas

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46453
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er generelt i alle undersøgelser et af det letteste lande at starte ny virksomhed i men dit spørgsmål er lidt i skoven. Det giver jo mening at starte i danmark hvis man bor i DK og skal drive det fra DK - faktisk er næsten alt andet tosset. Tag dig ikke af den anden der bare lige troede han ville sige noget tosset om skat

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra København
Tilmeldt 17. May 16
Indlæg ialt: 1091
Skrevet kl. 23:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Møller.

Du kan starte også i kina.

Der er billige arbejdskraft derover

Fra Kongens Lyngby
Tilmeldt 23. Nov 08
Indlæg ialt: 174
Skrevet kl. 02:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Måske kun relevant hvis man skal have ansatte fra andre lande, men der var et indslag på TV2 forleden, hvor Microsoft oplevede udfordringer med at lønne deres nyansatte udenlandske medarbejder. For at kunne oprette en NEM bankkonto skal medarbejderen have et CPR nr., men for at få et CPR nr. skal man have en adresse osv. osv., hvilket de havde brugt halvanden måned på. Medarbejderen var ikke imponeret over vores system, og gav eksempel fra et andet land hun havde arbejdet i, hvor hun fik CPR nr.  og bankkonto på én og samme dag.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46453
Fra  John Hannover Skrevet kl. 09:55
Hvor mange stjerner giver du? :

nok ikke lige en der skal ansætte udlændinge - og ja det lød lidt kompliceret - men tro mig - det er generelt ikke vildt let i noget land at komme til og få CPR uden en adresse. Man kan jo ikke have folk med CPR liggende i soveposer på gaderne. Adresse er næsten overalt et krav for at få hvad der svarer til CPR og bankkonto. Det var mikrofonholderi af værste skuffe at man ikke spurgte Microsoft ind til hvad de gjorde for at sikre adresser til de medarbejdere de rekvirerede fra udlandet. Jeg har hjulpet et par fra EU med CPR - da de havde adresse - og det tog under 1 uge

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Danske selskabs former giver alt for mange problemer. 

Fra bergen, norge
Tilmeldt 18. Jul 10
Indlæg ialt: 237
Skrevet kl. 10:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hei

Jeg vil si at en av fordelene med at starte i Danmark er at det er nemt at nå sine kunder. Selv kommer jeg fra Norge. Der har vi til eksempel helt andre kostnader på logistik etc. fordi landet er som det er. Der bor jo omtrent lige mange i Norge som i Danmark. Skal man ha kunder i andre byer i Norge hvis man bor på vestkysten er man afhengig av andre fordi man ikke selv kan køre 8 timer hver vej. Og om vinteren er det nesten umulig. Skal man selge noget nord i Norge får man dyre kostnader til transport etc. 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)