Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan tjener man penge på et website?

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 25. Mar 08
Indlæg ialt: 384
Skrevet kl. 16:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Om der er penge i det?? Det kan der være.. Hvis du nu bliver lige så stor som eb.dk så se deres prisliste her..
100.000kr for en 24timers reklame!

http://netsalg.ekstrabladet.dk/index.php?id=26

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 16:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Zacho:

Om der er penge i det?? Det kan der være.. Hvis du nu bliver lige så stor som eb.dk så se deres prisliste her..
100.000kr for en 24timers reklame!

http://netsalg.ekstrabladet.dk/index.php?id=26

Hehe nu skal du jo ikke give ham for store forventninger... Men altså eb.dk tror jeg er rimelig meget til at forhandle med i disse tider, ang priser. Og når man samligner med ansatte, så tror jeg ikke indtjeningen er så fantastisk. Der var ihvertefald andre danske sider jeg hellere ville eje!

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Tilmeldt 2. Nov 08
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 17:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan være en yderst attraktiv forretning at have en hjemmeside, og der findes da også forskellige former for annoncering som du kan tjene penge på. Der er et gammelt ordsprog der lyder: den der sælger grisen sætter prisen, og det vil jeg også mene gør sig gældende her.

For at det har interesse for eventuelle annoncører ligefrem at kontakte dig og reklamerer direkte via din side, vil det kræve at du har et højt antal besøgende og jeg tvivler på du vil kunne nå frem til sådan en løsning indenfor de første par år.

T-Hansen, bil-eksperten og mange andre firmaer som du omtaler vælger nemlig at placerer deres annonce kroner hos medie bureauer der har sælgere (såkaldte account managers) siddende der foretager annoncesalg hos de forskellige virksomheder.

Det er ofte virksomheder som Mediacom, og Tradedoubler der får de helt store firmaer da det er dem der har det bredeste netværk, så måske du kunne kigge lidt på dem. Når det er sagt kommer vi selvfølgeligt også til måderne hvorpå du kan tjene penge på din hjemmeside.

Der findes nemlig forskellige former for annoncering, og du har sikkert hørt om en del af dem i forvejen. Du kan gå efter at sælge annoncering hvor dine kunder betaler per klik. Disse løsninger kan fåes både hos Tradedoubler, og Google Adsense som også har et stort antal målrettede reklamer som kunne tilpasses en bil-side.

Så kan du også vælge at gå efter de såkaldte CPA kampagner, hvor du markedsfører produkter fra en virksomhed som f.eks. t-hansen og du så får en procentdel af salget.

Du er velkommen til at kontakte mig via en privat besked eller en e-mail hvis du har brug for noget hjælp i processen.

De Bedste Hilsner

Kasper Larsen

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 213
Skrevet kl. 19:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi forstår.

 

Der er ingen penge at hente. Internet-unionen er stendød.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 19:10
Hvor mange stjerner giver du? :

tony:

Vi forstår.

 

Der er ingen penge at hente. Internet-unionen er stendød.

Lige præcis. Ved årskitet 2009-2010 skal alle hjemmesider nedlægges fordi internettet bliver nedlagt. Vi går derefter over til analog dataudveksling. Grunden er den stigende arbejdsløshed. Ved at få en masse i arbejde som budbringere så vil arbejdsløsheden falde igen. Der kommer mere gang i forretningerne og firmaer vil vokse igen.

 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 19:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Niels:

tony:

Vi forstår.

 

Der er ingen penge at hente. Internet-unionen er stendød.

Lige præcis. Ved årskitet 2009-2010 skal alle hjemmesider nedlægges fordi internettet bliver nedlagt. Vi går derefter over til analog dataudveksling. Grunden er den stigende arbejdsløshed. Ved at få en masse i arbejde som budbringere så vil arbejdsløsheden falde igen. Der kommer mere gang i forretningerne og firmaer vil vokse igen.

 

Det billed der er bare for godt. Er det et man må låne? ;D

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 19:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 1. Jul 09
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 20:36
Hvor mange stjerner giver du? :

ja prøv det 

 

et godt sted at starte er : 

 

tradedoubler.com

eller 

partnerads.dk

 

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)