Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken payment gateway bruger i?

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Esbjerg
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 351
Fra  Hype Media Skrevet kl. 12:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi brugte Stripe før, men efter omsætningen er steget har vi skiftet til Clearhaus og QuickPay - hvilket fungerer rigtig fornuftigt indtil videre :-)

Anders Jytzler fra Yugana Ushi damaskus kokkeknive

Fra Fredericia
Tilmeldt 16. May 18
Indlæg ialt: 13
Fra  Plethora Skrevet kl. 12:38
Hvor mange stjerner giver du? :

@Christian

Jeg vil mene at Paylike fuldt kan konkurrere med Stripe, med mindre man skal bruge Stripes markedplace løsning. De er jo netop også både indløser og gateway med et nemt API. Dertil er de danske (ligger i Aarhus, hvis jeg ikke husker galt) og billigere i procenterne end Stripe, med samme prisstruktur... I har også styr på de udvidede PCI krav ved brug af deres API ikk? (gælder begge udbydere)

@John Hannover

Ja, Stripe, Paylike, Braintree og lign. kan hurtigt blive frygteligt dyre, hvis man har godt gang i forretningen. Men de er gode at starte op med, dernæst er Scanpay rigtigt fornuftig til at overtage - efter min mening. Om man så kobler en NETS/Teller, Clearhaus eller en 3. på, har "jeg" ikke de store præferencer til, hehe.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46433
Fra  John Hannover Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolaj Andersen:
Ja, Stripe, Paylike, Braintree og lign. kan hurtigt blive frygteligt dyre, hvis man har godt gang i forretningen. Men de er gode at starte op med, dernæst er Scanpay rigtigt fornuftig til at overtage - efter min mening. Om man så kobler en NETS/Teller, Clearhaus eller en 3. på, har "jeg" ikke de store præferencer til, hehe.
helt enig - det er fint til en start - så kommer nok sådan noget som pensopay og så  hvis man skal leve af det - bliver dankort (dankort delen af visadankort) nødvendigt - det er derfor ca 4 ud af 5 danske onlinehandler foregår via det http://johnhannover.blogspot.dk/2016/01/dankort-handel-vokser.html 

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Fredericia
Tilmeldt 16. May 18
Indlæg ialt: 13
Fra  Plethora Skrevet kl. 13:28
Hvor mange stjerner giver du? :

@John Hannover

Rigtigt god pointe med Dankortet! Jeg plejer at sige til mine kunder at skal de køre webshop, så vil jeg anbefale at have det med.

Men jeg er godt nok nysgerrig hvorvidt den stigende brug af Dankortet er fordi den netop er på et Visa/Dankort. Den kan vel ikke rigtigt vælges fra, og betaler man rundt omkring med sit Visa/Dankort steder hvor de tager imod Dankort, bliver det mig bekendt foretrukket i transaktionen. I så fald er det jo ikke en særlig fair statistik :)

Tilmeldt 7. Oct 13
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 14:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jimmy,

Allerførst - jeg arbejder hos Clearhaus, så er der rene linjer fra start :)

Men jeg tager gerne en snak med dig om din webshop og dine behov, så kan du også stille alle de spørgsmål, du måtte have.

Du er velkommen til at maile mig dine kontaktoplysninger på mia@clearhaus.com , så kan jeg ringe til dig.

Rigtig god dag.

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 09:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders

I Weebio anbefaler vi Quickpay og kortindløser Clearhaus. De to dækker de fleste betalings-muligheder i en opstartfase.

Pensopay er en sammenfletning af Quickpay og Clarhaus, og vil være vist nok dyrere i længden. 

Vh. René
Weebio.dk

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46433
Fra  John Hannover Skrevet kl. 10:52
Hvor mange stjerner giver du? :

pensopay er vel helt enkelt reseller for Quickpay (kører deres løsning) og inkluderer så clearhaus korrekt
Man kan jo teste egne priser og antal her www.kortgebyr.dk 

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Augustenborg
Tilmeldt 17. Aug 18
Indlæg ialt: 1
Fra  Perleshoppen Skrevet kl. 14:08
Hvor mange stjerner giver du? :
PensoPay har rigtig mange muligheder. Noget der er blevet meget populært og effektivt, er sådan noget som Apple Pay. Det arbejder de også med :)
Side 2 ud af 2 (18 indlæg)