Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Investor til praksis koncept?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra frederiksberg
Tilmeldt 24. Jun 14
Indlæg ialt: 136
Fra  kropfortalt.dk Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej venner!

Jeg har praksis på Frederiksberg, som kropsterapeut, som kører ganske fint med et fornuftigt klientel.

Da det nok ikke er et helt almindeligt område at få investor på, vil jeg egentlig bare have jeres tanker og ideer til det.

Dette er ikke et råb om investor endnu, så derfor sparer jeg lige siden for alt for mange data og tanker ;-) 

Desuden er der faktisk allerede en mulighed for investor, der har spurgt lidt ind til projektet.

Vi er beliggende i klinik fællesskab, ganske fint sted men jeg brænder for at udvikle med mit eget, med knald på koncept og udvidelse!

Har haft praksis i 5 år. Det har altid været ideen med udvidelse og det at skabe et fedt sundhedshus med et godt team.

Her skal det siges at jeg også har fingeren på nogle sundheds projekter i byen, hvor flere har ville med på vognen som sundhedsfaglige.

Det er altså stærke folk med baggrund som fysioterapeut, body sds, yoga instruktør der er interesserede i tankerne :-)

Egentlige tanker bag udvidelse og koncept:

- Nye lokaler med plads til behandling, træning, produkter og undervisning i egne teknikker.

- Udvikle videre på mit logo, brochurer, branding mm...

- Udlejning af lokaler i praksissen og eller ansætte behandlere.

- Udvikle og styrke mit team i mine teknikker.

- Skabe et synligt projekt med sundhed i og uden for huset.

- På sigt udvikle egen app i forhold til booking, workshops, nyheder mm

.... dermed spørgsmålet til jer:

Hvad tænker i omkring at få skudt penge i sådan et projekt og ideer?

Hvad skal jeg eventuelt have som fokus område inden jeg muligt går ud og søger?

Hvor meget vil i mene jeg skal have klar til den mulige interesserede investor, eller fremtidige folk?

Alt hvad i har af ideer tages imod med kyshånd!

www.kropfortalt.dk | Et kropsprojekt : foredrag / workshops / forløb

2500,- nov-dec 2019 | kroppen er nøglen til succes

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)