Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mail automation i mailchimp

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 3. Aug 09
Indlæg ialt: 511
Skrevet kl. 12:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Er der nogen herinde som er super skarpe på mail automation i mailchimp? i vil i gang og jeg er i tvivl om lidt forskelligt, men bl.a. om man kan lave automatisk import af csv filer? 

Mvh

Jesper

Fra Aarhus
Tilmeldt 16. Oct 18
Indlæg ialt: 9
Fra  Emailpro Skrevet kl. 10:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra københavn
Tilmeldt 21. Oct 14
Indlæg ialt: 113
Fra  salgsgruppen Salgsgruppen.com Skrevet kl. 11:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper

Hvis i skal godt i gang med mail og marketing automation, så vælg et system der kan tage jer hele vejen.

Mailchimp er fint, til en mail hist og her - men skal i være godt klædt på, burde i invitere i et bedre automation system.

Fx InfusionSoft.

Hvis du gerne vil tage jeres mail og marketing automation til en anden højde, med et godt system i ryggen, så er du velkommen til at give et kald eller smide en mail.

Mvh

Frederik Korff

Fra Århus
Tilmeldt 1. May 06
Indlæg ialt: 550
Fra  Webdesigner.dk Skrevet kl. 09:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu ved jeg godt det ikke var dit oprindelige spørgsmål, men tænkte det kunne være relevant at tænke over:

Hvilket CMS er jeres hjemmeside lavet i, WordPress? I så fald kunne plugin'et Newsletter i kombination med smtp via SendGrid eller den absolut billigeste https://aws.amazon.com/ses/pricing/ være en  mulighed. 

Kommer i til at have 2000-3000 subscribers med tiden er priserne således:

Newsletter plugin: 49 EUR pr. år (unlimited subscribers)

SendGrid: $9.95 pr mnd. (100.000 emails pr. mnd.)

Amaxon: SES $0.10 for every 1,000 emails you send.

InfusionSoft: $115 pr. mnd.

Mailchimp: $50 pr. mnd.

Bare hvis i ikke var opmærksomme på at der er virkelig stor forskel på prinserne.

Lav din egen hjemmeside med WordPress.
Lær hvordan du opretter en WordPress hjemmeside, markedsfører online & meget mere...

Fra Skanderborg
Tilmeldt 1. Jan 17
Indlæg ialt: 166
Fra  Online Relation Skrevet kl. 13:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper.

Jeg synes det første der skal belyses er hvor mange subscribers du har. 

MailChimp er mere end bare sende en mail hist og her. De har nogle fine muligheder for en automation, eks onboard flow etc. Jeg synes ikke der er en grund til at begynde at komplicere ting med diverse automation platforme etc.

Hellere få noget i gang nu, få noget erfaring - og så skift system når du engang vil tage det et niveau op.

Fra københavn
Tilmeldt 21. Oct 14
Indlæg ialt: 113
Fra  salgsgruppen Salgsgruppen.com Skrevet kl. 14:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja InfusionSoft er klart et af de dyreste programmer som ligger derude, men det hænger nok sammen med kvaliteten af deres system.

Hvis man gerne vil sikre sig at de mails men sender ud, faktisk også kommer i kundernes indbakke og ikke lander nede i deres SPAM.

Samt at man har stort set udbegrænset muligheden for opsætning af fede e-mail flow, opsætning af landingpages mm. Ja, så koster det lidt penge.

For mig betyder det overstående i hvert flad mere, end 50-100$ om mdr.

Tilmeldt 17. Oct 18
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Ville også lige indskyde at mail-chimp supporten faktisk er super hjælpsomme, så hvis du ikke bliver klogere af deres guides eller eventuelle input på Amino, så hold dig ikke tilbage fra at skrive til dem. De svarer hurtigt :)
Fra Århus
Tilmeldt 1. May 06
Indlæg ialt: 550
Fra  Webdesigner.dk Skrevet kl. 16:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Frederik Korff:

Ja InfusionSoft er klart et af de dyreste programmer som ligger derude, men det hænger nok sammen med kvaliteten af deres system.

Hvis man gerne vil sikre sig at de mails men sender ud, faktisk også kommer i kundernes indbakke og ikke lander nede i deres SPAM.

Samt at man har stort set udbegrænset muligheden for opsætning af fede e-mail flow, opsætning af landingpages mm. Ja, så koster det lidt penge.

For mig betyder det overstående i hvert flad mere, end 50-100$ om mdr.

Med en service som sendgrid kommer dine mail også frem - de ender ikke i SPAM, det er netop det man betaler for. Det samme gør sig gældende med Amazon SES, dem har jeg dog ikke selv testet endnu.

Med 3000 subscribers betaler man så over 8500 kr. om året for InfusionSoft. Det synes jeg ganske enkelt er alt for meget, medmindre man da primært kører sin forretning via email lister.

Lav din egen hjemmeside med WordPress.
Lær hvordan du opretter en WordPress hjemmeside, markedsfører online & meget mere...

Tilmeldt 11. Jan 12
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 19:08
Hvor mange stjerner giver du? :

switch:

Med en service som sendgrid kommer dine mail også frem - de ender ikke i SPAM, det er netop det man betaler for. Det samme gør sig gældende med Amazon SES, dem har jeg dog ikke selv testet endnu.

Med 3000 subscribers betaler man så over 8500 kr. om året for InfusionSoft. Det synes jeg ganske enkelt er alt for meget, medmindre man da primært kører sin forretning via email lister.

Amazon SES har et notorisk dårligt rygte hvad angår leveringsevne, det vil jeg aldrig anbefale uanset hvor billigt det er.

Infusionsoft kan meget mere end eksempelvis mailchimp, derfor er prisen høj, men har man ikke et avanceret behov vil det være overkill.

Man kan i øvrigt få løsninger der er langt dyrere.

Fra københavn
Tilmeldt 21. Oct 14
Indlæg ialt: 113
Fra  salgsgruppen Salgsgruppen.com Skrevet kl. 19:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Har nu haft en del dårlig oplevelser med lige Amazon, men lad nu det ligge.

8500 om året er for mange et højt beløb, ja.
Men for lige så mange, er det ikke mange nye kunder, eller meget mersalg man skal lave før det er tjent godt hjem.

Derfor skrev jeg også at andet kan være godt hvis du skal sende en mail hist og her.

InfusionSoft er jo også mere end blot et program til at udsende mails.
Så hvis du kun benytte én af programmets muligheder, så er det klart at du ikke får det fulde udbytte.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)