Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop og forsendelse kasser

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Dec 07
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 18:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg har lige et spørgsmål nu tager jeg jo penge for forsendelse i min shop. Men hvordan med regner jeg indpakning med ind i??? Eller skal jeg selv betale for kasser og post poser.. Et godt råd her
🙏🙏

Tilmeldt 7. Apr 17
Indlæg ialt: 23
Fra  Smartsend.dk Skrevet kl. 09:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej gitlo

Der er mange måder at gøre det på. Omkostningen er der selvfølgelig uanset hvad du gør, så spørgsmålet er om du vil hæve prisen på dit produkt en lille smule, hæve fragten en lille smule eller bare æde det lavere dækningsbidrag selv.

Vi hører om en del af vores kunder der gør det gennem fragten, da deres kunder som oftest sammenligner prisen på det købte produkt men ikke så meget på fragten.

Hvis du fx betaler 31kr for din fragt og 2kr for din emballage, skal du derfor bare tage 33kr+25%moms for din fragt :) OG alt det her kan du selvfølgelig nemt sætte op i Smartsend.dk ;)

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 18:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Gitlo

Du har allerede fået et godt råd til, hvordan du eventuelt kunne beregne fragt og emballage på dine ordre.

Du kan alternativt spare penge på fragt og emballage ved, at du fx får dine kunder til købe mere.

Få gang i mersalg, tilkøb, produkt tilvalg, pakkeprodukter mm. På den måde bliver de samlede udgifter pr. ordre lavere for dig og dine kunder.

Gør det muligt for dine kunder, at se hvor meget mere de skal købe for at få gratis fragt.



vh. René

Weebio.dk



Tilmeldt 3. Dec 07
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 13:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)