Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

billige Tshirt

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Greve
Tilmeldt 16. Aug 18
Indlæg ialt: 4
Fra  Servista Skrevet kl. 23:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Er der nogen som har god kontakter til firmaer der kan lave billige tshirt? De må gerne være uden tryk.
Jeg vil starte en webshop op som sælger af tshirt, hvis jeg kan få dem billige.
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv lige at se hvad t shirts i alle afskygninger kan fås ned til i amazon og zalando og mange andre https://www.amazon.co.uk/Fruit-Loom-Original-Cotton-T-Shirt/dp/B07BKPSDL5/ref=cts_ap_2_vtp?pf_rd_m=A3P5ROKL5A1OLE&pf_rd_p=af3abac6-841d-4383-ab3e-63917b8fdffb&pf_rd_r=7eddbe96-94b0-46b8-a13c-8afc0e80fd8e&pd_rd_wg=ekpwI&pf_rd_s=desktop-detail-softlines&pf_rd_t=40701&pd_rd_i=B07BKPSDL5&pd_rd_w=8qaoM&pf_rd_i=desktop-detail-softlines&pd_rd_r=7eddbe96-94b0-46b8-a13c-8afc0e80fd8e&_encoding=UTF8 

At leve af det - med returvarer - og mod mange der leverer fra dag til dag og med service - det er ikke en ret god ide at gå ind i t-shirts markedet - heller ikke selv om du selv sidder og skripler med noget tryk ekstra

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Greve
Tilmeldt 16. Aug 18
Indlæg ialt: 4
Fra  Servista Skrevet kl. 10:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John

Jeg havde tænkt på drive det som hobby job, selvom jeg har en fuldtids job ved siden af.
Tak for dine gode forslag. :-)

Tilmeldt 30. Jul 15
Indlæg ialt: 90
Fra  skytrack Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Har du fundet leverandør? Hvis ikke kan jeg godt hjælp dig med t-shirt med god priser.Du kan send mig mere info om det.Hvor mange t-shirt har du brug for.

Hvilken farve? Hvor mange størrelse? Du kan send mig på mal@iwcompany.dk

Mvh

malik

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)