Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

App til check ind / ud på arbejdsplads

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Jan 17
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 17:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg søger en app eller andet program, som kan installeres på en smartphone etc.. 

Mine medarbejdere skal på en nem måde kunne registre deres ankomst og afgangstid. Det er egentlig ikke noget der skal bruges til løn (det har jeg et andet system til).

Men udelukkende til at medarbejderen kan dokumentere deres fysiske ankomst og afgang fra en kunde. 

Når så medarbejderene har bekræftet vedkommendes ankomst / afgang, skal jeg på en eller anden måde få en notifikation om det. Eller på anden vis kunne tilgå en logbog.

Mon der findes en sådan let tilgængelig app eller andet tilsvarende? - Og hvis det er noget der kan bruges på en microsoft platform, så er det en ekstra fordel.

På forhånd tak.

Fra Aalborg
Tilmeldt 31. Aug 07
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 11:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej
Vi har udviklet denne løsning som kun omfatter det du ønsker.
Den virker og skaber overblik
Skriv eller ring.
Hilsen
Kent Andersen
Webia
30212241
Ka@webia.dk

/ Robert Radut rr@webia.dk www.webia.dk 70 20 11 04
Tilmeldt 16. Jan 09
Indlæg ialt: 503
Skrevet kl. 13:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Aarhus-Møller:

Hej

Jeg søger en app eller andet program, som kan installeres på en smartphone etc.. 

Mine medarbejdere skal på en nem måde kunne registre deres ankomst og afgangstid. Det er egentlig ikke noget der skal bruges til løn (det har jeg et andet system til).

Men udelukkende til at medarbejderen kan dokumentere deres fysiske ankomst og afgang fra en kunde. 

Når så medarbejderene har bekræftet vedkommendes ankomst / afgang, skal jeg på en eller anden måde få en notifikation om det. Eller på anden vis kunne tilgå en logbog.

Mon der findes en sådan let tilgængelig app eller andet tilsvarende? - Og hvis det er noget der kan bruges på en microsoft platform, så er det en ekstra fordel.

På forhånd tak.

Der ser ud til at være et antal løsninger beregnet til vagtfirmaer. Måske de kan være relevante?

Prøv at google:  security guard app 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Er det ikke https://apacta.com/ eller egwebtid.dk/ du tænker på?.

Fra 7840 Højslev
Tilmeldt 21. Oct 08
Indlæg ialt: 282
Fra  Supertekst Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Når du skriver "der kan bruges på en Microsoft platform" - hvad tænker du så konkret på?

Mvh

Peter Braagaard

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)