Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Afgift ved køb af vare i Sverige

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Aug 18
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 17:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvis jeg vil erhverve mig en 4-hjulet crosser til mit danske firma og køber den i Sverige, hvor meget skal jeg så betale i moms herhjemme og er der andre udgifter? Den skal ikke videresælges - jeg skal bruge den i mit erhverv.
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12653
Skrevet kl. 18:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal da ikke betale nogen moms. Vare fra andre EU lande er momsfri når de købes af et firma med gyldigt moms nr. Om der er andre udgifter mht. f.eks registrering tør jeg ikke sige noget om. Der er ingen told på vare fra andre EU lande.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12653
Skrevet kl. 07:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal da ikke betale nogen moms. Vare fra andre EU lande er momsfri når de købes af et firma med gyldigt moms nr. Om der er andre udgifter mht. f.eks registrering tør jeg ikke sige noget om. Der er ingen told på vare fra andre EU lande.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46429
Fra  John Hannover Skrevet kl. 10:35
Hvor mange stjerner giver du? :

momsregistrerede betaler ikke moms ved køb i EU - de indberetter erhvervelsesmoms men det koster ikke noget
Du skal også lige tænke over, at skat og moms vil mene den firhjulede crosser ALENE er til firmabrug eller om det vil være sandsynligt du også fornøjer dig, venner og familie, med den - for så har du en anden situation

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)