Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal bruge en hjemmeside

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 24. Aug 18
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 18:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Skal have oprettet en webshop, hvor jeg kan sælge vare mm. & af hvad jeg kan fornemme, så skal jeg op & give omkring de 10.000kr.
Kan det passe? & er der evt. nogle af jer som laver hjemmesider til fair penge, eller blot kan give lidt vejledning angående dette.

Vh. Patrick

Fra Kolding
Tilmeldt 2. Dec 10
Indlæg ialt: 156
Fra  Schlebaum.dk Skrevet kl. 18:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor tænker du ikke 10.000 er fair penge?

Det kommer vel an på hvad du forventer af din kommende webshop, om man kan sige om det er fair?

Tilmeldt 24. Aug 18
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 18:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan du have helt ret i. Var mere ude efter, om nogle herinde med lidt earfaring kendte noget billigere, eller blot kendte til et godt sted, så de 10.000 var det værd:)

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 19:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Man kan nemt sætte en shop op, som er klar til at sætte varer og tekster ind i for en langt lavere pris.

Det vil du kunne få for omkring 2500,-

Hvis så du begynder at have kravspecifikation, starter taxameteret.

Herudover har du udgifter til betalingsgateway, indløsningsaftale og den slags. 

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra Horsens
Tilmeldt 28. May 14
Indlæg ialt: 242
Fra  VKMmedia Skrevet kl. 09:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan tilbyde at lave en webshop fra 2499,-  Hvis du skriver en PM til mig med hvad din webshop skal kunne, så kan jeg lave et udkast til hvordan den kan se ud

 

Fra Fredericia
Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 564
Fra  Watchfelt.dk - Moderne ure for den stilbevidste. Skrevet kl. 00:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvilket cms system laver du det i og hvor meget laver du, for det eddermageme billigt.

Kan man se nogle shops du har lavet?

Watchfelt.dk forhandler moderne ure fra bla. Daniel Wellington, MVMT, Casio & Triwa.

Fra Horsens
Tilmeldt 28. May 14
Indlæg ialt: 242
Fra  VKMmedia Skrevet kl. 08:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg laver webshops i Magento og woocommerce. Har arbejdet med Magento i omkring 10 år efterhånden. 

Jeg tilbyder at lave hele shoppen, dvs. opsætningen, design og oprettelse af varer. Desuden tilbyder jeg at lave nogle guides, så folk selv kan gøre noget af det, når shoppen er færdig. Og som det sidste  kan jeg tilbyde for 149 kr. om måneden at holde shoppen opdateret, dvs. at hvis der skal laves noget på shoppen, ny banner, nyt plugin eller hvad det nu kan være, så gør jeg det.

Grunden til at jeg tilbyder at lave det så billigt, er at jeg synes at tit er for dyrt at få lavet en webshop. Og specielt når man er nystartet, så har man udgifter nok. Derfor tilbyder jeg at man kan komme i gang for en nogenlunde billig pris.

Når jeg skal lave en webshop for folk, så tilbyder jeg altid at lave et udkast på en af mine egne sider til hvordan den kan se, så kunden kan se hvordan det kan komme til at se ud.

Jeg er forhåndsvis nyopstaret, så jeg har ikke så mange referencer endnu, men jeg har et link til en webshop som jeg har lavet. Jeg vil dog sige at det var en gratis webshop, som jeg lavet og kunden vil ikke betale for et nyt design, så den er lavet udfra en gratis skabelon, hvilket har sine begrænsninger.

https://createyourown.dk/

 

Fra Skovlunde
Tilmeldt 6. May 09
Indlæg ialt: 470
Fra  WebGain Skrevet kl. 10:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Et lille tip herfra.. Pris og kvalitet hænger oftest sammen. Der er ingen værdi i en billig webshop, hvis den ikke konverterer, indeholder fejl eller har et design og udtryk der gør den utroværdig. Så i stedet for at fokusere primært på prisen, vil jeg råde dig til at fokusere på hvad du kan forvente at få for pengene, uanset hvad du ender med at betale. Jeg ser næsten dagligt folk der efterspørger feedback på deres hjemmesider og webshops som de har fået lavet til et par enkelte tusinde kroner, som så drukner i kritik fordi det er meget dårligt produceret - hvilket er rigtig ærgerligt, men ikke overraskende. For dem betyder det så, at de ofte må betale en anden til at lave arbejdet om, og så er besparelsen jo forsvundet.

Det er nemt at lære at lave hjemmesider og webshops, det er derfor der er så mange udbydere på markedet. Men det er ikke alle der kan lave en reelt god hjemmeside eller webshop, der konverterer og dermed rent faktisk løser opgaven. Det er et element som jeg tænker mange glemmer, når de leder efter en til at lave en "billig webshop".

Webdesign, optimering og online markedsføring. Se mere på WebGain.dk

Fra Århus
Tilmeldt 1. May 06
Indlæg ialt: 550
Fra  Webdesigner.dk Skrevet kl. 11:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du kigget på shopify? -Kan være et rigtig godt sted at starte :-)

Lav din egen hjemmeside med WordPress.
Lær hvordan du opretter en WordPress hjemmeside, markedsfører online & meget mere...

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Oct 12
Indlæg ialt: 175
Fra  Indexed Webbureau Skrevet kl. 12:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mange kan lave en webshop, det er ret nemt idag med de løsninger der er på markedet og 2500 er meget meget billigt men måske også det der skal til for at du kan komme igang og få testet og valideret dit koncept.

når det er sagt så er der mange ting som ikke er inkluderet i den pris og det er også derfor at vi selv ikke bygger noget for under 10k. Fordi du skal også inkludere:

- ordenligt hosting
- opsætning af SSL certifikat
- sikre siden fungere korrekt på mobil og er responsiv. Den skal fungere på mange enheder og ikke bare lige den man har i hånden og tester på
- siden skal køre hurtigt, ikke bare forsiden men også alle undersider.
- siden skal konvertere, det er ikke nok at kunden bare kan foretage et køb
- der skal tages højde for eksisterende sider hvis man bygger en ny side der skal erstatte en gammel
- der skal sikres at løsningen opdateres og vedligeholdes, ellers bliver den hacket på sigt
- der skal sikres backup, det er noget møj at miste alle ens data og ordre fordi man ikke har tænkt på dette punkt.
- siden skal tjekkes igennem for tekniske SEO fejl så google i højere grad indexsere siden korrekt.
- billeder skal komprimeres korrekt, duer ikke at de er for store eller ikke passer ind
- skal der markedsføres? ja naturligvis så google analytics og facebook pixel skal opsættes og ind på siden
- der skal oprettes mailing lister og indsamles potentielle leads, vi skal jo sælge noget korrekt?
- sikre at sider er opsat korrekt med open graph så når kunder engang deler indhold at det så også ser korrekt ud på twitter og facebook.
- teste at alle sider har titler
- oprettelse af cookie banner
- oprettelse af GDPR
- sikre at email er opsat korrekt med SPF og DKIM så de emails der faktisk sendes ud ikke lander i spam folderen eller slet ikke kommer frem
- overvåg hjemmesiden aktivt for tekniske problemer

og det var bare de ting jeg lige kunne komme på, listen er meget længere hvis du vil noget seriøst med dine side

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)