Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

2CheckOut vs Paypal vs CCBill vs Authoriza.net?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Jul 17
Indlæg ialt: 239
Skrevet kl. 09:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skal vælge mellem følgende betalingsveje, desværre figurerer Stripe ikke på listen over denne videostreamingstjeneste.

Jeg ved godt Paypal er upopulær i Dk, er der nogen som ved om den er udbredt i andre europæiske lande f.eks UK, udover USA?

Og hvad med 2CheckOut? er der fordele iforhold til Paypal? De to sidste kender jeg slet ikke. 

Tilmeldt 3. Sep 18
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:29
Hvor mange stjerner giver du? :
PayPal bruges ikke i vid udstrækning i andre europæiske lande. Det er ligegyldigt, om det er meget udbredt selvom. Det accepterer betalingskort og kreditkort, selvom kunden ikke har en PayPal-konto. De kan betale til din PayPal-konto med deres debet / kreditkort.

PayPal har nogle problemer, som du måske vil tænke to gange, før du vælger dem. Der er en hjemmeside til din reference for at vide mere: http://complaints.paypalsucks.com/

For 2CheckOut, CCBill og Authoriza, bruger jeg dem ikke, så jeg kan ikke kommentere dem.

Jeg vil gerne foreslå dig at overveje Verotel og CardBilling også. De er baseret i Europa. De gør det samme job som PayPal / Stripe, men de har højere accept- og faktureringsmuligheder på websteder som video streaming.
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)