Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Produktion af GOTS certificerede tekstiler

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Mar 18
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 18:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Jeg skriver da jeg søger en producent til min børnetøjskollektion. Der er helt styr på måleskemaer, arbejdstegninger, prototyper, farvekoder osv.

Der er tale om en mindre kollektion på 8 designs, hver design skal produceres i 2 farver og 3 størrelser.

Tænker at der som en start skal produceres 200stk af hver størrelse i hver farve.

Jeg søger en produktion i EU lande eller Tyrkiet, Portugal osv - det tilfælles at det er nemt at besøge fabrikken/systuen, hvilket er meget vigtigt. 

Herudover er det meget vigtigt at alt produceres med GOTS certificering, og at der kan produceres alt fra basis bodystocking, striktrøjer, flyverdragter, termotøj, uld osv.

Jeg ser frem til at høre fra jer.

Mvh

Josephine

Tilmeldt 2. Mar 18
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 08:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der virkelig slet ingen der kender til GOTS tekstil produktion?

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 09:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Søg i de gamle debatter emnet har været oppe mange gange før. Men forvent at folk oplyser om deres gode producenter til en potentiel konkurrenter. Prøv at kontakte handelsafdelingen på f.eks den portugisiske eller Tyrkiske ambassade, de vil kunne hjælpe dig med at finde producenter.

Tilmeldt 2. Mar 18
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 09:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for dit svar.

Jeg har læst i de gamle tråde, men de er forældede - og det er ikke muligt at komme i kontakt med dem der har givet brugbare svar. 

Jeg forventer skam ikke at folk "bare" giver mig deres producent. Men der er jo ingen skam i at spørge.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 10:10
Hvor mange stjerner giver du? :

josephineharild:
Jeg forventer skam ikke at folk "bare" giver mig deres producent. Men der er jo ingen skam i at spørge

Du spørger jo i forventning om at få et svar antager jeg ;-)

St de gamle tråde skulle være forældet, er ikke korrekt fore jeg har tidligere anvist hvordan man finder GOTS producenter.  Du kunne jo prøve at spørge GOTS organisationen, de kender jo alle de certificerende producenter.  Alternativt handelsafdelingerne på ambassaderne.  

 

Tilmeldt 2. Mar 18
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 19:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Håb og forventning er to meget forskellige ting :) 

Jeg takker for din tid :)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 5. Nov 12
Indlæg ialt: 609
Tilmeldt 2. Mar 18
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 21:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak Nicolai

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)