Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er app'en juridisk min?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Sep 17
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 09:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

jeg vil rigtig gerne udgive en betalingsapp som skal fungere som min vidensbank indenfor mit arbejdsfelt. Den er primært tilegnet til de studerende jeg har på mit arbejde, men også tilgængelig for alle andre studerende på landsbasis samt færdiguddannet. App'en vil indeholde mine erfaringer, teoretisk og praktisk viden om det aktuelle arbejdsfelt.

Min leder har anmodet om at jeg laver en vidensbank så de studerende selv kan finde svarene på nogle af deres spørgsmål. Hun har ikke tiltænkt den i en form af en app, (dette er mit valg), men havde nok nærmere tænkt det i form af nogle links til nogle hjemmesider

App'en er min idé som vil bliver anvendt i arbejdsøjemed til de studerende, men den er vel stadig min, korrekt? Min leder eller min arbejdsplads vil ikke juridisk kunne gå ind og overtage den så den bliver deres? 

Håber mit spørgsmål giver mening.

Tak.

Fra Randers
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 117
Fra  webnoerd.dk WEBNØRDERNE Skrevet kl. 10:43
Hvor mange stjerner giver du? :

hvis du arbejder et sted og udvikler noget imens du arbejder der, så ejer de det du har udviklet med mindre du har aftalt andet med din arbejdsgiver. Og det er så vidt jeg ved faktisk 100% ligegyldigt om du har lavet det i din fritid.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)