Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis kontorplads og sparring i Farum

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Oct 15
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 12:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Er du også i gang med at starte egen virksomhed og mangler sparring og "kollegaer", men synes det er for dyrt at betale for kontorfællesskab. Så skriv endelig. Jeg lægger gerne hus og internet forbindelse til....Jeg mangler kollegaer og sparring i hverdagstimerne :-)

Jeg har 20års erfaring som tekstil indkøber, CSR og kvalitetssikring. Og nu skal det være nu. Synes selv mit koncept er genialt. Men jeg keder mig uden kollegaer.

Glæder mig til at høre fra dig,

Rikke

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2315
Fra  PITOT Watches Skrevet kl. 09:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej byahlgren

det er da i grunden en god ide du kommer med der - det burde man sætte i system - er selv igang med at starte ur firma med eget design men er dog fuldtid ansat - men tror der er mange der kunne bruge sparring - bl.a. er der private fredagshygge med andre selvstændige der savner det sociale - så der er da et behov :)

Arbejder i Farum og kunne da godt være interesseret i at arbejde på samme lokation for at få lidt input og sparring begge veje :)

vh Thomas

Aviator ure inspireret af kampfly - pitotwatches.com

Tilmeldt 4. Oct 15
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 13:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas,

Det er jeg da glad for at høre. Synes også selv ideen er god :-) Jamen skriv endelig til min mail byahlgreen@gmail.com. Så kan vi lige finde ud af noget :-) og det der fredags hygge skal jeg også lige høre mere om...

Tilmeldt 30. Jul 15
Indlæg ialt: 90
Fra  skytrack Skrevet kl. 19:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Byahlgreen

Jeg er også interesseret.jeg arbejde med produktion af beklædning.

Tilmeldt 4. Oct 15
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 06:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Fedt😊 kan du ikke fortælle lidt mere om hvad du laver? Du kan bare skrive til min mail byahlgreen@gmail.com. Så kan vi skrives v der.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)