Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

E-conomic eller Dinero

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 3. Sep 18
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 10:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Har lige oprettet et Aps, som til at starte med skal handle B2B fra PL til DK. Om 6 måneder kommer der en webshop også

Kan se priser er omkring de 170 kr lige meget hvad jeg vælger.

Har ingen bogføringserfaringer og ville helst selv klare min moms indberetninger.

Kan i hjælpe ?


Mvh.
Ole
Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 10:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46429
Fra  John Hannover Skrevet kl. 10:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Gør dig selv den tjeneste at tage de programmer du har med i din overvejelse ind - og test så at bogføre en række salg og køb i dem BEGGE  -aller helst helt enkelt dine faktiske - Så ved du ret hurtigt hvad DU bedst kan li at arbejde med. Begge programmer kan en masse - til de store virksomheder foretrækker mange economic  (som faktisk ikke imponerer mig så voldsomt) - mens mange andre foretrækker Dinero - som for personer der aldrig har bogført hver - er langt mere intuitivt

Du kan også gøre dig selv stærkere i selve det at bogføre og lave regnskab, forstå det helt basale - i letlæste "Introduktion til Regnskab" som link her  som enten E bog eller paperback. Den er letlæst og siden super som opslagsværk. Billed mæssigt baserer den sig på Dinero - men den kan bruges i forhold til alle programmer 

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 3. Sep 18
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 11:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak Jørgen, det vil jeg gøre

/Ole
Tilmeldt 3. Sep 18
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 11:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej John

Det er super info, jeg vil tjekke det.

/Ole
Tilmeldt 4. Apr 16
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 

Som jeg kan se en anden også har skrevet så kig på nogle alternativer, som f. eks. "Saldi", det koster vidst kun omkring 61kr pr. måned. :) 

Mvh 

Fra Skovlunde
Tilmeldt 6. May 09
Indlæg ialt: 470
Fra  WebGain Skrevet kl. 13:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg vil anbefale Dinero eftersom du ønsker at selv stå for det, samt ingen erfaringer har. Der er nok mange forskellige holdninger til de to systemer, men personligt synes jeg Dinero er langt mere brugervenligt end E-conomic. Jeg fornemmer dog at mange revisorer foretrækker E-conomic.

Webdesign, optimering og online markedsføring. Se mere på WebGain.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu glemmer I vist allesammen, at mangen også får en Webshop. Så du skal også sikrer dig du får integration mellem din Webshop og dit ERP system.

Personligt bruger jeg Dinero - den kan det jeg skal bruge (som IT-Konsulent) og jeg kan koble min WooCommerce Webshop op på mit ERP system.

Dinero er SUPER nem, og kan det den skal, så kan du ovenikøbet bruge den helt gratis, så længe du ikke har nogen særlige krav til den. Senere kan du så vælge at melde dig til Pro. udgaven, så får du langt flere valgmuligheder.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 5. Sep 18
Indlæg ialt: 4
Fra  FUGLSANG ALGESERSVICE ApS Skrevet kl. 14:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har prøvet lidt forskelligt og er blevet meget glad for Dinero.
Fra Viborg
Tilmeldt 30. Nov 10
Indlæg ialt: 393
Fra  www.byplakat.com Skrevet kl. 16:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan kun sige positive ting om Dinero. Har brugt den tidligere til en webshop og det fungerede super fint.

Specielt var jeg imponeret af brugervenligheden og supporten/chat'en!

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)