Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger Salgspartner til lille web-bureau med stærkt messe/event-app koncept

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Silkeborg
Tilmeldt 2. May 13
Indlæg ialt: 5
Fra  Automagical Skrevet kl. 15:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg hedder Morten, 41 år, og har siden 2012 drevet web-bureauet Automagical med base i Silkeborg. 

Jeg har et stærkt udvikler-team og faste kunder, og er selv god til koncept-og feature-udviklingen. 

De seneste år har vores Messe- & eventapp platform taget fart og de største danske messe-venues bruger vores App-platform. 
Platformen er ekstrem fleksibel og modulær i dens opbygning, design og layout, og der er derfor et enormt potentiale for salg til både store og små kunder - ikke bare i Danmark, men også internationalt.

Jeg har indtil videre udført al salgsarbejde selv, men det er slet ikke min stærke side, og jeg søger derfor en partner som kan hjælpe mig med for alvor at tænde op for raketten på salgs-siden. 

* Elsker salgs-gamet og kan påvise resultater

* Gerne erfaring med indgåelse af partneraftaler

* Har en god forståelse for IT, Web og App's 

* Er en stærk strategisk tænker. 

* Gerne har kendskab til messe og konference-branchen, men det er ikke et krav

* Har høj moral og behandler nye og gamle kunder godt - du er ikke en "pistols-sælger"

* Da jeg holder til på Silkeborg-egnen, vil det være en fordel at du bor indenfor ca. 1 time af Silkeborg så vi let kan mødes

Der er mulighed for at starte blidt op/ikke fuldtid. 

Lidt om messe-app platformen https://automagical.dk/app-page-dk/

Jeg håber der er en god profil derude som tænder på ovenstående og har lyst til at sende mig info om sig selv og derefter evt. mødes til en snak. 

Vh.

Morten Bitsch
Direktør, Automagical.dk og Inzerted.com

tlf. 61 70 24 68 

morten@automagical.dk

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)