Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Markedsføring partner søges

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Jun 12
Indlæg ialt: 140
Skrevet kl. 12:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer

Har prøvet at lave et indlæg før, men desværre uden held, så nu giver jeg det et forsøg igen.

Har i samarbejde med en programmør lavet et mindre site som gerne skulle sælge nogle unikke t-shirts til interesserede kunder.

Problemet er at vi ikke har evner indenfor markedsføring, så vi kunne rigtigt godt tænke os at finde en som kunne.

Det er ikke et kæmpe projekt, men måske kunne det give en mindre indtægt om måneden hvis vi fik hjælp til at få det op at køre.

Håber der sidder en derude?

Med Venlig Hilsen

Andreas H.

Fra København N
Tilmeldt 4. Aug 16
Indlæg ialt: 19
Fra  MilliontreeInc MTI Skrevet kl. 12:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 9. Aug 18
Indlæg ialt: 26
Fra  Alfabeto ApS Skrevet kl. 14:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Andreas

Du kan altid finde god hjælp til marketingnettet, om det så er Google eller Youtube.

Når virksomheden ikke er større ville jeg nok foreslå dig selv at få noget viden indenfor faget :)

Hvis du mangler hjælp til at komme igang med eventuelt SEO kan dette blogindlæg måske hjælpe: https://alfabeto.dk/blog/guide-til-seo-tekster/

Håber det hjælper dig lidt på vej :)


Mvh.
Frederik
Fra Silkeborg
Tilmeldt 5. Sep 18
Indlæg ialt: 4
Fra  FUGLSANG ALGESERSVICE ApS Skrevet kl. 14:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg tænker at du vil få mest ud af selv at gå i gang, for det lyder ikke til at der er den store økonomi til at komme i gang med.

Du kan eventuelt prøve at kontakte n1u. Der har der i hvert fald været mulighed for at få lidt hjælp på et tidspunkt.
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)