Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Retur webshop

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Sep 18
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 20:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

Har et kort spørgsmål jeg håber i kan hjælpe med.

Jeg har en webshop, sender pakken og kunden ønsker at sende den rettur, da jeg bor i en lejlighed kan pakken ikke komme igennem brevsprækken, og at få postmanden til at smide den foran døren er måske lidt for risikabelt. Kan jeg få alle rettur pakker sent til fx mine forældres hus, eller skal rettur adressen være der hvor firma adressen er, som er min egen lejlighed?

Håber meget på svar, tak på forhånd.
Tilmeldt 7. Sep 18
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 14:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Bump.. ingen der har et tip
Tilmeldt 16. Jun 16
Indlæg ialt: 137
Skrevet kl. 15:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du ikke er hjemme når de kommer med dine returpakker, så bliver de vel anmeldt og du kan hente dem i en postbutik.
Værre er det vel ikke?

Fra Ringsted
Tilmeldt 3. Feb 15
Indlæg ialt: 73
Fra  Josellis ApS Skrevet kl. 15:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror egentlig ikke der er noget problem i at din returadresse er hos dine forældre. Der skal nok bare stå dit firmanavn eller hjemmeside på dine forældres postkasse. Ellers risikerer du måske at pakker bliver sendt retur. Hvis du vil være helt sikker skal du nok snakke med post dk, gls og hvem der ellers leverer returpakker til dig.

En anden mulighed er at du bruger pakkelabels.dk opretter en returportal og får returpakkerne sendt til nærmeste pakkeshop. Så er det samme speditør og samme afhentningsadresse hver gang i stedet for dine kunde selv skal købe fragt her og der. Jeg synes ihvertfald det er den smarteste løsning.

Mvh Daniel

Billige solbriller på billigsolbrille.dk

Tilmeldt 7. Sep 18
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 14:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja tror også pakkelabels ville vær en god ide, tak for svaret
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 1. Dec 08
Indlæg ialt: 55
Fra  Intelligo Denmark ApS Skrevet kl. 16:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Detono, 

Du står desværre med en af de udfordringer mange nye webshops har - nemlig, at de endnu ikke er store nok til at købe sig til et lagerhotel eller et kontor hvor retur pakker kan modtages. 

Jeg ved mange bruger postbokse i denne situation. 

Et lagerhotel kan være en god ide for dig, hvis du når over 20 pakker om dagen, så begynder det nemlig at blive for tidskrævende at stå og pakke alle ordre, alt imens du også skal stå for online markedsføring og planlægning :-) 

Sidst jeg tjekkede priserne lå de omkring kr. 12 for at få plukket og pakket en ordre. 

Hertil skal du så lægge at lagerhotellet får en bedre fragtrate end du gør, da de sender væsentlig flere pakker om dagen. 

Det er blot et lille fif du kan tage med dig, jeg håber du får løst din udfordring. Jeg ville gå med Daniel's løsning for nu. 

Med venlig Hilsen Julian F. Christmas.

Læs om konverteringsoptimering og webbureauet Intelligo her intelligodenmark.dk

Fra København
Tilmeldt 13. Dec 15
Indlæg ialt: 82
Fra  castorolie.dk Skrevet kl. 23:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Da jeg selv havde webshop, sørgede jeg blot for at returvarer kom til den nærmeste GLS kiosk/dao kiosk, så var jeg ude over det problem.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)