Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Program til udarbejdelse af automatiserede rapporter til kunder

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Jun 14
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg arbejder med at udarbejde meget visuelle rapporter til kunder og mange af disse rapporter indholder mange af de samme informationer. Derfor har jeg undersøgt om der findes et program, hvor jeg kan udarbejde en skabelon med en masse "tokens" eller find/erstat. Tanken er at jeg skal kunne lave rapporterne meget hurtigere og dermed nå at lave flere rapporter.

Jeg tænker at jeg skal kunne indsætte oplysninger i tokens eller find/erstat og så retter den det automatisk dette gennem hele rapporten. Jeg har fundet et program ,ved navn PandaDoc, som kan dette. Dog er dette program beregnet til at sende tilbud til kunder og har ikke samme mulighed for fri redigering som f.eks. i Adobe Indesign, hvilket er meget vigtigt. 

Derfor tænker jeg lidt Adobe Indesign, men jeg kan kun finde det der hedder find/erstat. Dette er også udemærket, men her skal jeg selv søge efter de ord der skal erstattes, hvilket jeg ønsker programmet påminder mig om automatisk, så jeg ikke glemmer noget. Derudover ønsker jeg også at programmet skal kunne sende rapporterne til kunden på en brugervenlig måde.

Er der nogen der kender sådan et program? Eller ved om Adobe Indesign kan dette?

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 14:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 26. May 14
Indlæg ialt: 74
Fra  KXT Development Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :

PowerBI 

Eller 

Helt Almindeligt Office Word :)

Har begge de funktionaliteter du efterspørger.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)