Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Leasing af varebil

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Sep 18
Indlæg ialt: 3
Fra  strabyvvs.dk Skrevet kl. 14:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er ved at stifte et mindre vvs firma, og skal have leaset en bil. Gode råd modtages gerne, og lægger her specielt vægt på, når bilen engang skal afleveres ikke at skulle stå med en kæmpe regning:-)


Bh
Benny
[Signaturlink udenfor signatur, fjernet af moderator]

Tilmeldt 22. Apr 18
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 10:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Det gode og fornuftige råd er - At du skal ikke lease din første bil !

Find en god brugt bil og betal den. HVIS det ikke går, så kan du ikke komme ud af din leasing kontrakt = Du har værdier i firmaet = Du kan ikke lukke = du kan ikke få dagpenge !

Kender flere håndværkere der har været fanget i det spil. Jeg har selv købt min første bil, og regner med at den skal kører et par år, derefter bliver det nok leasing, men så ved jeg at mit "eksistens grundlag" er der, hvis du forstår !

Omvendt repræsentere en leasingbil ikke et "aktiv" i dit firma(som jeg har forstået, kan være nogen ved bedre?) og kan derfor ikke bruges til evt at skyde ind i opstarten af 'Aps'.

Krogh

Fra København
Tilmeldt 17. Oct 18
Indlæg ialt: 8
Fra  Enterprise Rent-A-Car Skrevet kl. 16:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg ved din post ikke er skrevet for nylig.

Men i din situation kan det være en stor fordel at lave en corporate flex aftale.

Corporate flex er en fleksibel leasing form, hvor du ikke ligger nogen udbetaling, du hæfter ej heller for en rest værdi.

Du kan læse mere i en artikel jeg har skrevet på linkedin,

https://www.linkedin.com/pulse/finansierer-du-dine-biler-og-varebiler-p%C3%A5-den-rigtige-tj%C3%B8rnfelt/

Du er også velkommen til at tage fat i mig, så vil jeg meget gerne fortælle mere.

catj@ehiglobal.dk eller 51 855 194

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)