Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

CRM og Ordrestyring

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Sep 18
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 07:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Ordrestyring er fint når tilbudsfasen og de efterfølgende faser, som ordre, og videre via integration til eConomics skal gennemføres i workflow.

Men mangler hårdt de step der ligger inden et tilbud/overslag - et nemt webbaseret CRM system, der kan "servere" data for Ordrestyring ved et "klik".

Desuden skal man fra CRM kunne se "ordre/tilbuds-aktivitetet" på kunden.

CRM skal tilbyde en vægtet pipeline og diverse relevante rapporter, der kan vise pipelines tilstand, samt hvor der skal skrues op for salget, eller det omvendte.

-------------

Når jeg går i mere praktisk mode, vil det måske være en ide at indtaste lead info, og de basisoplysninger man nu har direkte i Ordrestyring, men lade CRM snuse i kontaktpersontabellerne... På den måde ville data allerede være til stede i CRM (måske det er tidligere kunder).
Dvs. at når et lead bliver til et tilbud, skal man blot sende fx. beskrivelsen over i Ordrestyring, og initiere oprettelse af nyt tilbud.
Du vil så kunne åbne det nye tilbud, alle data er på plads, og du skal blot tilpasse beskrivelse, gøre det lidt pænt, og sætte varelinjer og priser på tilbud.

Alt pipeline og sagsprocess skal altså ligge i selve CRM, og så blot hente stamdata fra Ordrestyring..

Nogen der kan bidrage ??

Carrsten
Fra Hillerød
Tilmeldt 17. Aug 14
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 14:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Carsten,

Behovet for integration til ordrestyring skal nok diskoteres, men ellers kan 360 Business Tool alt det efterspurgte.

Jeg giver gerne en demo, og gennemgår dine behov i et CRM system.

kig på www.360businesstool.com det er selvfølgelig dansk. ;-) 

Mvh

Lars

Lars Ryberg

Med www.videotool.dk Cloud sikrer vi dig at dit videoindhold kommer ud til dit publikum med succes

Tilmeldt 12. Sep 18
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 23:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svaret... kan se at basic kan det vi har brug for - vi kan ikke flytte fra vores tilbuds og ordrestyring. Men problemet her at vi skal op i jeres advanced for at få adgang til API - medmindre jeg ved min (hurtige) gennemgang har overset i har et open interface, så vores ordrestyring kan læse jeres tabeller. Tror ikke i kan pushe data til vores ordrestyring... men det kan jo undersøges.

Kan måske løses ved et output management system mellem et CRM og Ordretyring, der modtager data, måske helt banalt i hotfolder, og tilpasser data til brug for Ordrestyring... nå, skulle have været hurtigt svar :-)

Men tak...

Fra Hillerød
Tilmeldt 17. Aug 14
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Velbekomme. 

Lars Ryberg

Med www.videotool.dk Cloud sikrer vi dig at dit videoindhold kommer ud til dit publikum med succes

Tilmeldt 7. Oct 10
Indlæg ialt: 2
Fra  Maguru Skrevet kl. 14:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Aarhus
Tilmeldt 18. Feb 17
Indlæg ialt: 43
Fra  Baser ApS Skrevet kl. 22:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Salgs direktør i Baser, hvor vi har lavet verdens bedste parasolfod. Min erfaring: B2B og retail salg i DK, DE, NL.

Tilmeldt 21. Feb 19
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 10:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Carrsten,
NetSuite samler netop alle processer i én platform. Økonomistyring, projektstyring, CRM etc. integreres og automatiseres så man har et holistisk og detaljeret overblik over alt data og informationer i virksomheden.
Når du specifikt efterspørger en automatisering af ordrestyring, er det for eksempel en proces NetSuite kan hjælpe med at digitalisere og optimere. Vil meget gerne tale videre med dig, hvis det fortsat er relevant :)

Mvh
Camilla
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)