Men mangler hårdt de step der ligger inden et tilbud/overslag - et nemt webbaseret CRM system, der kan "servere" data for Ordrestyring ved et "klik". Desuden skal man fra CRM kunne se "ordre/tilbuds-aktivitetet" på kunden. CRM skal tilbyde en vægtet pipeline og diverse relevante rapporter, der kan vise pipelines tilstand, samt hvor der skal skrues op for salget, eller det omvendte. ------------- Når jeg går i mere praktisk mode, vil det måske være en ide at indtaste lead info, og de basisoplysninger man nu har direkte i Ordrestyring, men lade CRM snuse i kontaktpersontabellerne... På den måde ville data allerede være til stede i CRM (måske det er tidligere kunder). Dvs. at når et lead bliver til et tilbud, skal man blot sende fx. beskrivelsen over i Ordrestyring, og initiere oprettelse af nyt tilbud. Du vil så kunne åbne det nye tilbud, alle data er på plads, og du skal blot tilpasse beskrivelse, gøre det lidt pænt, og sætte varelinjer og priser på tilbud. Alt pipeline og sagsprocess skal altså ligge i selve CRM, og så blot hente stamdata fra Ordrestyring.. Nogen der kan bidrage ?? Carrsten |
Hej Carsten,
Behovet for integration til ordrestyring skal nok diskoteres, men ellers kan 360 Business Tool alt det efterspurgte.
Jeg giver gerne en demo, og gennemgår dine behov i et CRM system.
kig på www.360businesstool.com det er selvfølgelig dansk. ;-)
Mvh
Lars