Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan får jeg min app godkendt?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Horsens
Tilmeldt 17. Mar 09
Indlæg ialt: 132
Fra  TS Grafisk Pro Skrevet kl. 08:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Ved ikke om dette er det rette forum, men så er der måske nogen der kan henvise til et godt alternativ...

Jeg har lavet en simpel app for en lokale ugeavis, som indeholder et arkiv af deres epaper samt link til hjemmeside og Facebook.

Den er udgivet på Google Play, uden problemer, men Apple afviser da appen indeholder materiale fra trediepart. Altså fra den avis jeg har lavet app'en for.

Jeg har forsøgt at forklare Apple at det er avisen der ejer app'en og de ejer alt materiale i app'en. Jeg er blot udvikler.

De har også fået kontaktinfo så de kan kontakte avisen og få bekræftet, men det er stadig ikke nok. De kræver dokumenteret bevis for at JEG har rettigheder til at benytte med materiale der ejes af avisen. 

Er der nogen der har et godt forslag til hvordan man strikker sådan noget dokumentation sammen, så Apple ikke returnere det med endnu et standartsvar?

Nu er det jo kun en enkelt 3. parts indhold det drejer sig om her, men hva filen gør dem der laver app's som konstant viser indhold fra 1000 vis af 3. parter?

Professionel webdesign og programmering

www.tsgrafiskpro.dk

Fra Skovlunde
Tilmeldt 6. May 09
Indlæg ialt: 470
Fra  WebGain Skrevet kl. 15:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad med at udgive appen i avisens navn i stedet? Dvs. hvor avisen får oprettet en udgiverkonto i Itunes Connect og blot tildeler dig adgang til at administrere den.

Webdesign, optimering og online markedsføring. Se mere på WebGain.dk

Fra Horsens
Tilmeldt 17. Mar 09
Indlæg ialt: 132
Fra  TS Grafisk Pro Skrevet kl. 15:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er selvfølgelig en mulighed, men jeg syntes faktisk det er udfordrende nok at holde styr på certifikater, nøgler osv, for en enkelt konto.