Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan får jeg min app godkendt?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Horsens
Tilmeldt 17. Mar 09
Indlæg ialt: 132
Fra  TS Grafisk Pro Skrevet kl. 08:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Ved ikke om dette er det rette forum, men så er der måske nogen der kan henvise til et godt alternativ...

Jeg har lavet en simpel app for en lokale ugeavis, som indeholder et arkiv af deres epaper samt link til hjemmeside og Facebook.

Den er udgivet på Google Play, uden problemer, men Apple afviser da appen indeholder materiale fra trediepart. Altså fra den avis jeg har lavet app'en for.

Jeg har forsøgt at forklare Apple at det er avisen der ejer app'en og de ejer alt materiale i app'en. Jeg er blot udvikler.

De har også fået kontaktinfo så de kan kontakte avisen og få bekræftet, men det er stadig ikke nok. De kræver dokumenteret bevis for at JEG har rettigheder til at benytte med materiale der ejes af avisen. 

Er der nogen der har et godt forslag til hvordan man strikker sådan noget dokumentation sammen, så Apple ikke returnere det med endnu et standartsvar?

Nu er det jo kun en enkelt 3. parts indhold det drejer sig om her, men hva filen gør dem der laver app's som konstant viser indhold fra 1000 vis af 3. parter?

Professionel webdesign og programmering

www.tsgrafiskpro.dk

Fra Skovlunde
Tilmeldt 6. May 09
Indlæg ialt: 470
Fra  WebGain Skrevet kl. 15:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad med at udgive appen i avisens navn i stedet? Dvs. hvor avisen får oprettet en udgiverkonto i Itunes Connect og blot tildeler dig adgang til at administrere den.

Webdesign, optimering og online markedsføring. Se mere på WebGain.dk

Fra Horsens
Tilmeldt 17. Mar 09
Indlæg ialt: 132
Fra  TS Grafisk Pro Skrevet kl. 15:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er selvfølgelig en mulighed, men jeg syntes faktisk det er udfordrende nok at holde styr på certifikater, nøgler osv, for en enkelt konto. 

Og jeg håber da på at få mange app-kunder i fremtiden, så derfor valgte jeg at oprette appen under min egen konto.

Men det kan jo blive enden på det...

Professionel webdesign og programmering

www.tsgrafiskpro.dk

Fra Esbjerg
Tilmeldt 28. Sep 14
Indlæg ialt: 74
Fra  Grumsen Development ApS Skrevet kl. 11:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes du skal give nedenstående et kig, hvilket er taget direkte fra deres betingelser som er i forbindelse med en Developer Account :-).

If you are a contract developer hired by an organization to develop apps or extensions for distribution on their behalf, or you are a contract developer hired by an organization to develop proprietary in-house apps for their employees and volume purchasing is not offered in your region:

  • The company should enroll in the Apple Developer Program using the steps outlined above.
  • They should add you to their development team in their account on the developer website so you can access membership resources.
  • The company name will be listed as the seller if they are distributing apps on the App Store orMac App Store.
  • Although the company must be the one to submit the app for review, you can assist them
Fra Horsens
Tilmeldt 17. Mar 09
Indlæg ialt: 132
Fra  TS Grafisk Pro Skrevet kl. 07:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg må nok indse at det er den eneste rigtige vej at gå :-)

Professionel webdesign og programmering

www.tsgrafiskpro.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)