Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan nogen anbefale addresseservice fra Cupalbizz?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Sep 18
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle,

Overskriften har det hele: nogen her der kan anbefale addresseservice hos Cupalbizz.com? Nogen har erfaring? Kan sige noget om det? Jeg kigger altid først på Trustpilot, men de har ingen ratings derover.

(undskyld hvis der er grammatiske fejl! Jeg er ikke vant til at skrive på dansk.)
Fra Cerros de Aquila, Mijas, Malaga, Spanien
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 456
Fra  Cuno Tech ApS Skrevet kl. 15:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Elisabet. 

Nu er jeg en af personerne bag CupalBizz - så jeg kan selvfølgelig anbefale os. :)
Men jeg skriver mest for at vise dig, at vi er til at få fat i, og ikke er anonyme - vi står ved vores service. 

Tilmeldt 12. Sep 18
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 16:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Mange tak begge to. :)
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 10
Fra  VR1 Labs ApS Skrevet kl. 17:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har brukt NordicCall's adresseservice i mange år siden (siden 2014 eller 2015) for mit firma. Jeg ser at de i år har endret navn til Cupalbizz, og plutselig får jeg ikke lenger fakturaer fra de. Ikke har jeg fått noe beskjed om endringer eller opphør af min adresseservice—men den ser ikke ut til at fungere lenger.

Jeg har forsøkt at kontakte NordicCall/Cupalbizz flere ganger via chat, telefon, etc. Jeg får alltid beskjed om at jeg vil bli kontaktet i løpet av en dag eller to. Men det har gått mange uker nå, og jeg har fortsatt ikke hørt tilbake.

@Thomas Cuno, kan du hjelpe? (Jeg har sendt deg en PM) Jeg har heller ikke fått noe klart svar på hva forholdet mellom CupalBizz og NordicCall er, og om det er en direkte videreføring af den gamle tjenesten eller ikke.

Fra Cerros de Aquila, Mijas, Malaga, Spanien
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 456
Fra  Cuno Tech ApS Skrevet kl. 20:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas, jeg har svaret på din mail her.  Det er godt vi får kontakt til dig. 

Vi har faktisk også tidligere sendt dig mail her den 5. september.  Men vi har desværre ikke haft de rigtige oplysninger på dig, og derfor ikke kunne komme i kontakt.

Men nu kan vi det løst :)  

Fra Cerros de Aquila, Mijas, Malaga, Spanien
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 456
Fra  Cuno Tech ApS Skrevet kl. 20:40
Hvor mange stjerner giver du? :

For god ordens skyld skal jeg gøre opmærksom på, at Cupalbizz IvS ikke er samme virksomhed, som Norddiccall og heller ikke som Vestegnens Adresse service, som du tidligere har benyttet. 

Vi har hellere ikke samme ejerkreds.

Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 10
Fra  VR1 Labs ApS Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Thomas Cuno & team har ordnet opp og alt er som det skal! Tak!

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 18:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Erfaringsudveksling er fint. Men det skal foregå i en sober tone.
Der er fjernet indlæg, der overtræder Aminos regler om god tone.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)