Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaringer med Shopify Dropshipping

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Jul 18
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 10:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg har længe arbejdet med affiliate marketing, og kunne nu godt tænke mig at lægge noget tid i Shopify Dropshipping. Jeg synes bare det virker for "simpelt" ud fra hvad man læser og de youtubevideoer der findes omkring det. 

Som jeg har forstået det, så ved brug af Shopify er der en funktion som kan koble sin shop og fx AliExpress sammen, sådan alt bliver automatiseret, og man kun skal tænke på at skaffe kunde.

Er det rigtigt, eller er jeg helt ved siden af?

Nogen der har erfaringer med dette, er det en god eller dårlig ide?

Vh

Oscar

Fra Herning
Tilmeldt 16. Jul 18
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 12:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Rigtig nok kan man med Shopify, ved hjælp af en app, overføre produkter fra f.eks. AliExpress til sin shop, hvor hvis nogen så køber fra din shop, sendes ordren automatisk videre til AliExpress.

Der er dog stadig den lange leveringstid, da produkterne jo ofte leveres fra Asien. 

Det er også ret billigt at prøve det, hvis du finder det interessant. Appen på Shopify er ganske gratis, dog koster det omkring de 200 kr. om måneden at have en Shopify webshop.

Hvis du vil undgå den lange leveringstid kan du måske overveje en europæisk dropshipper som f.eks. BigBuy

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46427
Fra  John Hannover Skrevet kl. 13:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Vel ikke kun grundet leveringstid - men det må også være besværligt for kunden der modtager, pludseligt at skulle håndtere evt told og moms og evt indfortoldning og muligvis tilmed kunne se, at det eneste man får er noget man selv kunne købe til sikkert samme pris på - alibaba +  returvarer skal man så selv tage imod og kan næppe returnere til Kina http://johnhannover.blogspot.dk/2016/02/dropshipping.html 

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 7. Mar 19
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 19:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Men er vi ikke enige om at hvis varen har en værdi på 80,00 DKK eller under, så er der hverken bøvl med told, moms og lignende?
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46427
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:36
Hvor mange stjerner giver du? :

mbsdk:
Men er vi ikke enige om at hvis varen har en værdi på 80,00 DKK eller under, så er der hverken bøvl med told, moms og lignende?

jo så har man normalt kun bøvl med at varen er noget bras - hvis man kan få ting fra uden for EU til DK til den pris - og man er totalt ukonkurrence dygtig mod de som importerer i kasser og containere og man slås med returvarer - men - told har man ikke (moms er helt ligemeget da det ikke er omkostning for enhver normal momsregistreret virksomhed.) 
Der er INGEN - vover jeg at påstå - der kan noget der ligner leve af- import af pakker til under 80 kr til videresalg - det er en misforståelse for at undgå at skulle sætte sig bare lidt ind ting. Regnskab og skat osv er helt samme 

vh john 

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 7. Mar 19
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 11:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej John.

Der må jeg lige fortælle dig du tager fejl. Man kan sagtens leve af at sælge skrammel til 70-80 kroner. Hvis jeg f.eks. finder noget fancy elektronik på f.eks. aliexpress til 80 kr., sætter det til salg på min webshop til 300 kroner, så kan det godt give en slat i længden. Jeg ved godt det ikke er nemt og at alle penge man tjener stort set bliver smidt i endnu mere markedsføring. Oven i er der er en kæmpe konkurrence, men sætter man sig ind i markedsføringsdelen og fokuserer på kun ét produkt, så kan man sgu komme langt :-). Har jeg set en del eksempler på. Når det så er sagt, så er det også en rigtig god mulighed for at kunne snuse til det at drive sin egen virksomhed, uden at skulle punge ud med det store, når man er tyve år som jeg selv, og ikke har nået at skrabe så mange penge sammen endnu. Men du har selvfølgelig ret i meget af det du skriver.
Tilmeldt 21. Nov 18
Indlæg ialt: 378
Skrevet kl. 12:56
Hvor mange stjerner giver du? :

mbsdk:
Hvis jeg f.eks. finder noget fancy elektronik på f.eks. aliexpress til 80 kr., sætter det til salg på min webshop til 300 kroner, så kan det godt give en slat i længden.

Hvad med CE mærkning?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46427
Fra  John Hannover Skrevet kl. 10:11
Hvor mange stjerner giver du? :

seoplus:

mbsdk:
Hvis jeg f.eks. finder noget fancy elektronik på f.eks. aliexpress til 80 kr., sætter det til salg på min webshop til 300 kroner, så kan det godt give en slat i længden.

Hvad med CE mærkning?

som ofte kan være falsk - og så er der oven i en masse besvær med returvarer og reklamationer over fejl i 2 år mm

Det kan da være en god øvelse skal erkendes, men tjene noget på bundlinjen kan let blive til at tabe noget samlet deværrre. Give it a try

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)