Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart af enkeltmandsvirksomhed under 18

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Aug 18
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle.

Jeg går og planlægger opstart af en webshop der skal sælge høretelefoner og andet lydudstyr. Jeg er 17 år gammel (18 om 3 måneder). Jeg tænkte på om det er det værd at oprette virksomheden nu med tilladelse for mine forældre, eller om jeg skal vente til jeg er 18, hvor det er mig der er ejeren?

Hvis jeg opretter den nu, hæfter jeg så automatisk for den når jeg fylder 18? Eller skal man igennem en proces til den tid?

I må meget gerne komme med nogle tips og eksempler på emnet.

Mvh Rasmus
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46434
Fra  John Hannover Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :

rasmusbojsenmoller:
Hej alle.

Jeg går og planlægger opstart af en webshop der skal sælge høretelefoner og andet lydudstyr. Jeg er 17 år gammel (18 om 3 måneder). Jeg tænkte på om det er det værd at oprette virksomheden nu med tilladelse for mine forældre, eller om jeg skal vente til jeg er 18, hvor det er mig der er ejeren?

Hvis jeg opretter den nu, hæfter jeg så automatisk for den når jeg fylder 18? Eller skal man igennem en proces til den tid?

I må meget gerne komme med nogle tips og eksempler på emnet.

Mvh Rasmus

hvis der er import fra Kina så er det ikke let at få dispensation - men du ser her hvordan I søger http://johnhannover.blogspot.dk/2013/03/starte-virksomhed-som-umyndig.html  umuligt er det bestemt ikke - Dog får du det ikke igennem på 3 mdr i alle fald - så brug tiden på at checke markedet- hvad sælger andre til - hvad har de for leveringstid - hvad vil du gøre med returvarer 14 dg og hvor skal du være prismæssigt = hvad kan du tjene


Ja du er ejer og når du er 18 bortfalder dine forældes hæftelse og du kører videre

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 27. Aug 18
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 17:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svaret. :)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)