Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affiliate Marketing projekt: Hvor starter jeg?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Randers
Tilmeldt 3. Sep 08
Indlæg ialt: 367
Skrevet kl. 19:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen

Jeg tænker på at kaste mig ud i affiliate marketing og har bestemt mig for en niche indenfor rejser. Min ide var at lave en hjemmeside hvor man kan søge blandt disse rejser.

Nogen af rejserne bliver solgt af danske rejsebureauer og nogen af udenlandske rejsebureauer. Således er det også med affiliate programmerne, hvor nogen af dem har det og andre ikke

EN promille af årlige rejsende der finder deres rejser via min side og derefter booker rejsen hos rejseselskabet vil kunne cirka indbringe 2,8 millioner i affiliate indtægter. Jeg har sat mine tal MEGET lavt.

Men hvordan og hvor starter jeg?

På forhånd tak

Fra Aarhus C
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 423
Skrevet kl. 14:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Du finder de affiliate programmer du ønsker at benytte, og så bygger du en hjemmeside hvor du integrerer dem?

Skal du bruge hjælpe til markedsføring, webudvikling eller lignende? 

Adm. Direktør hos NordDank ApS

Tilmeldt 9. Apr 14
Indlæg ialt: 25
Fra  MLD GROUP ApS Skrevet kl. 15:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Kernen i affiliate marketing er at have et godt kendskab til online marketing, herunder SEO eller andre "billige" kilder til trafik. Start med at lære alt hvad du kan om online marketing og øv dig i at sætte en hurtig side op i Wordpress - her er Astra Theme at foretrække.

moneytalk.dk kan du sammenligne dine lån og få hjælp til at spare penge i hverdagen.

Fra Randers
Tilmeldt 3. Sep 08
Indlæg ialt: 367
Skrevet kl. 06:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Daniel:

Du finder de affiliate programmer du ønsker at benytte, og så bygger du en hjemmeside hvor du integrerer dem?

Tak for svar Daniel

Min udfordring er at får det integreret sådan at man kan søge på rejserne og sortere dem osv.

Hvad gør man med dem der ikke har et Affiliate program?

Go weekend

Fra Randers
Tilmeldt 3. Sep 08
Indlæg ialt: 367
Skrevet kl. 06:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin LD:

Hej

Kernen i affiliate marketing er at have et godt kendskab til online marketing, herunder SEO eller andre "billige" kilder til trafik. Start med at lære alt hvad du kan om online marketing og øv dig i at sætte en hurtig side op i Wordpress - her er Astra Theme at foretrække.

Tak for svar Martin

Min kendskab til online marketing er lille så der ligger min udfordring. Jeg har tænkt på at det skal være noget ala Momondo får denne niche. Og ved ikke om man skal slås om pladserne i Google med dem der sælger disse rejser

Go weekend

Fra Aarhus C
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 423
Skrevet kl. 14:52
Hvor mange stjerner giver du? :

E T:

Tak for svar Daniel

Min udfordring er at får det integreret sådan at man kan søge på rejserne og sortere dem osv.

Hvad gør man med dem der ikke har et Affiliate program?

Go weekend

Enten gennem plugins eller custom coding. Hvorvidt der findes en let løsning, skal jeg ikke kunne svarer på, men mon ikke der findes et plugin til det(til Wordpress).

Hvis de ikke har et affiliate program, må du være opsøgende om spørge dem. Hvis de ikke tilbyder dette, så er der self. ingen muligheder for at tjene penge på dem.

Skal du bruge hjælpe til markedsføring, webudvikling eller lignende? 

Adm. Direktør hos NordDank ApS

Tilmeldt 2. Oct 18
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Muligheden er at du sætter det op med produkt feeds, som trækker de forskellige tilbud fra rejsefirmaerne.

Hos TradeTracker har de en del virksomheder indenfor rejsesegmentet, heriblandt Sunweb, Primo Tours, SunCharter, TravelBird og mange flere.

Her har de en oversigt: https://tradetracker.com/dk/campaigns/dk/rejser-og-ferier-26/
Fra Randers
Tilmeldt 26. Sep 18
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 16:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Det er en god idé at kigge ret skarpt på konkurrencen i din niche, specielt hvis du vil benytte SEO som en af måderne af få besøgende ind.

Og rejsebranchen er enormt, så det er ikke nemt at få bare en promille af den - men giv det et skud, så kan det være du kan ende der alligevel hvis du laver et virkeligt godt produkt / god hjemmeside!
Fra Randers
Tilmeldt 3. Sep 08
Indlæg ialt: 367
Skrevet kl. 16:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Christian M:
Hej

Muligheden er at du sætter det op med produkt feeds, som trækker de forskellige tilbud fra rejsefirmaerne.

Hos TradeTracker har de en del virksomheder indenfor rejsesegmentet, heriblandt Sunweb, Primo Tours, SunCharter, TravelBird og mange flere.

Her har de en oversigt: https://tradetracker.com/dk/campaigns/dk/rejser-og-ferier-26/

Hej Christian

Tak for forslaget og links

Jeg kigger og ser hvad de har :-)

Fra Randers
Tilmeldt 3. Sep 08
Indlæg ialt: 367
Skrevet kl. 16:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin:
Det er en god idé at kigge ret skarpt på konkurrencen i din niche, specielt hvis du vil benytte SEO som en af måderne af få besøgende ind.

Og rejsebranchen er enormt, så det er ikke nemt at få bare en promille af den - men giv det et skud, så kan det være du kan ende der alligevel hvis du laver et virkeligt godt produkt / god hjemmeside!

Jeg ved at der er meget konkurrence mht SEO i rejsebranchen, men kender det ikke lige indenfor min niche. Og at rejsebranchen er enorm. 

Og er også i tvivl om jeg skal gå SEO vejen for at slås om pladserne med dem der udbyder disse rejser, såvel i Danmark og udlandet. 

Det skal siges at der ikke findes hjemmesider der sammenligner priser på disse rejser, da det ikke er muligt. Ideen er at lave en komplet oversigt enten for Skandinavien eller kun på engelsk globalt.

Hvordan kan jeg undersøge SEO konkurrencen på min niche?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)