Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pleo.io – erfaringer?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Sep 18
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 10:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Er der nogen der bruger Pleo.io til løbende bogføring og SAMTIDIG bruger Dinero til det generelle regnskab?

Jeg spurgte Pleo, om de havde integration med Dinero, og svaret var, at man kunne eksportere med en CSV-fil som man så importerer i Dinero. Men man får så ikke billederne af kvitteringer med over i Dinero, men dem kunne man så gemme i en mappe eksternt, hvis man skulle have adgang til dem, fik jeg at vide.

Men mit spørgsmål er så: Fungerer dette i praksis? Når man eksporterer en CSV-fil og importerer den i Dinero, udfylder den så automatisk i de rigtige felter, eller er det noget BØVL?

Og jeg modtager også meget gerne tips, hvis der er et andet program der minder om Pleo til daglige udgifter, som de enkelte medarbejdere måtte have. Jeg synes nemlig konceptet er genialt, men vil meget gerne have det til at fungere med Dinero.

Tilmeldt 16. Jan 09
Indlæg ialt: 503
Skrevet kl. 11:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Pleo virker vist kun de steder hvor man kan betale med MasterCard. Det er mange steder, men ikke alle de steder jeg skal betale.
Jeg vil helst kun have én løsning til alle udgifter, så jeg har måttet fravælge pleo, og bruger Visa/Dankort i stedet.

Tilmeldt 18. Sep 18
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 12:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Godt tips, tak
Tilmeldt 20. Sep 18
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 08:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg bruger Pleo i integration med e-Conomics hvor man automatisk kan eksporterer sine udgifter fra Pleo direkte ind i kassekladen.
Det er intet mindre end genialt hvis du spørger mig.
Jeg undgår SÅ meget bøvl, specielt da jeg har en del forskellige kunder der skal refunderer mange af mine udlæg.

Så al bøvl med at scanne bilag og få dem bogført er sådan set slut, og jeg kan nemt eksporterer raporter til mine kunder.

Jeg sparer ca. 2 timer per uge, OG jeg glemmer ikke bilag længere!

Min oplevelse er, at langt de fleste steder tager MasterCard Debit.

Jeg glæder mig til, at de også får integration med Dinero, hvis det nogensinde sker.
Tilmeldt 16. Jan 09
Indlæg ialt: 503
Skrevet kl. 09:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Man skal da stadig scanne/fotografere bilaget og bogføre på rette projekt og kunde.

Det gør jeg også. Jeg anvender bare Rydoo i stedet for pleo. Det er supernemt, og jeg får klaret det hele på farten. Til selve bilagsscanningen har jeg valgt at anvende Camscanner, fordi den gør det hurtigt og i rigtig god kvalitet.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)