Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis adgang til 50 mio billeder og digitalt indhold

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis der er mulighed for fakturering, så synes jeg "min konto" burde laves lidt om, så man kan skrive en faktureringsadresse, mulighed for CVR, (firma/privatkunde) "kunde/rekvisitionsnummer/sagtype" osv. Lige nu kan jeg kun rette min email, firmanavn, tlf og navn. Tror det vil gøre det meget nemmere for bureauerne hvis der er mulighed for rekvisitionsnummer pr. opgave.

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. May 13
Indlæg ialt: 292
Fra  Listen Louder Skrevet kl. 15:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lars Ravn:

som udgangspunkt har jeg ikke valgt om jeg ville betale med faktura eller kort nogen steder.

Det er nok nemmere, at du skriver til support@jumpstory.dk :-) Jeg tror ikke, at folk herinde får så meget ud af denne dialog. På supporten sidder der altid venlige folk klar til at hjælpe.

Ha' en god og meningsfyldt dag. Bedste hilsner Jonathan Løw
- iværksætter og stifter af Listen Louder

Tilmeldt 8. Sep 17
Indlæg ialt: 104
Fra  Social Trading Skrevet kl. 17:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jonathan Løw - Listen Louder:

Lars Ravn:

som udgangspunkt har jeg ikke valgt om jeg ville betale med faktura eller kort nogen steder.

Det er nok nemmere, at du skriver til support@jumpstory.dk :-) Jeg tror ikke, at folk herinde får så meget ud af denne dialog. På supporten sidder der altid venlige folk klar til at hjælpe.

Say What !? Skal nok holde mig væk fra din tråd

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Ravn: Jeg synes ikke, du er helt rimelig, det kan virke som du bliver cuttet af, men det er rimeligt at firmaet ikke kører en lang support i en tråd på et forum. Jeg har fuld respekt for at de lige sender dig over til supporten. Det kunne blive en meget lang tråd med flere hundrede posts.

Men omvendt må man også sige, at hvis man launcher et site, som man efterfølgende finder ud af har lidt teknik- og UX-quirks, så er det måske meget smart lige at pointere det helt i starten; at tekniske problemer skal sendes til supporten.

Med mindre man sidder men en fuldstændig teknisk testrapport, der viser at alt fungerer efter alle hensigter.

Det er nu meget sjældent at et site fungerer 100% på førstedagen, med mindre man har et meget stærkt test-team bagved.

Så fra nu af, synes jeg at tråden må handle om indhold og udbud af services på det nye site.

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. May 13
Indlæg ialt: 292
Fra  Listen Louder Skrevet kl. 10:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Lars

jeg tror, at du opfattede min besked helt forkert.

Min pointe er udelukkende, at du jo pointerer nogle meget konkrete ting, du oplever problemer med. Dem vil vi rigtig gerne hjælpe dig med, men jeg tænker ikke, at de er relevante for folk, der er inde på Amino. Det var udelukkende derfor, at jeg foreslår supporten :-)

Ønsker dig en dejlig weekend.

Ha' en god og meningsfyldt dag. Bedste hilsner Jonathan Løw
- iværksætter og stifter af Listen Louder

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. May 13
Indlæg ialt: 292
Fra  Listen Louder Skrevet kl. 10:08
Hvor mange stjerner giver du? :

pbille:

Lars Ravn: Jeg synes ikke, du er helt rimelig, det kan virke som du bliver cuttet af, men det er rimeligt at firmaet ikke kører en lang support i en tråd på et forum. Jeg har fuld respekt for at de lige sender dig over til supporten. Det kunne blive en meget lang tråd med flere hundrede posts.

Men omvendt må man også sige, at hvis man launcher et site, som man efterfølgende finder ud af har lidt teknik- og UX-quirks, så er det måske meget smart lige at pointere det helt i starten; at tekniske problemer skal sendes til supporten.

Med mindre man sidder men en fuldstændig teknisk testrapport, der viser at alt fungerer efter alle hensigter.

Det er nu meget sjældent at et site fungerer 100% på førstedagen, med mindre man har et meget stærkt test-team bagved.

Så fra nu af, synes jeg at tråden må handle om indhold og udbud af services på det nye site.

Det var bestemt også intentionen med svaret til Lars :-)

I forhold til tekniske rapporter og den slags så er det uundgåeligt med mindre issues - test-team eller ej. Der er heldigvis ingen kritiske ting, der ikke virker, og alle de mindre tilretninger kommer løbende. Derfor er input fra brugerne altid super værdifulde, så igen - tusind tak. Det betyder rigtig meget.

Ha' en god og meningsfyldt dag. Bedste hilsner Jonathan Løw
- iværksætter og stifter af Listen Louder

Tilmeldt 9. Apr 14
Indlæg ialt: 25
Fra  MLD GROUP ApS Skrevet kl. 11:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonathan

Mange tak! Fedt koncept.

moneytalk.dk kan du sammenligne dine lån og få hjælp til at spare penge i hverdagen.

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 13:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonathan, spændende projekt. I skriver I bruger AI til at optimere tekster, er det fordi den som udgangspunkt er bedre end jeres folk til at optimere fængende tekster på dansk?

Kan du komme med nogle eksempler på hvad I har bedt AI´en om at optimere, og hvad der er kommet ud i den anden ende?

Tilmeldt 12. Aug 18
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 15:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin LD:

Hej Jonathan

Mange tak! Fedt koncept.

Mange tak Martin. Godt at høre!

Tilmeldt 12. Aug 18
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 15:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Frost:

Hej Jonathan, spændende projekt. I skriver I bruger AI til at optimere tekster, er det fordi den som udgangspunkt er bedre end jeres folk til at optimere fængende tekster på dansk?

Kan du komme med nogle eksempler på hvad I har bedt AI´en om at optimere, og hvad der er kommet ud i den anden ende?

Godt at høre fra dig Thomas. Vi ser ikke AI som en erstatning af mennesker - tværtimod. Vi bruger kunstig intelligens til at styrke i forvejen dygtige tekstforfatteres arbejde. Du og andre kan se en kort forklaring af, hvordan vi gør, lige her: https://jumpstory.dk/teknologien-bag/

I forhold til de resultater, det løbende skaber, så er der mere om det på vores side over Cases:
https://jumpstory.dk/cases/

Det er klart, at vi ikke kan offentliggøre alle vores kunders resultater, men det skulle gerne give en indikation heraf :-)

Håber det svar kunne bruges.

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)