Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til ophavsretten

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Høje Taastrup
Tilmeldt 22. Feb 08
Indlæg ialt: 81
Fra  ETOS Advokater Skrevet kl. 11:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Du lægger rigtig meget i mit indlæg, som jeg aldrig har forholdt mig til. Min pointe er, at vi efter min opfattelse ikke, på baggrund af de oplysninger der her i tråden, kan vurdere, hvorvidt trådstarter er afskåret fra benytte nogle tekster.

Hvis han, da han lavede teksterne var underlagt den citerede bestemmelse, så er jeg da helt enig i, at det er uden betydning om trådstarter faktisk har læst den.

Med venlig hilsen

Jesper Rye Jensen, advokat

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 08:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

juristen:

Du lægger rigtig meget i mit indlæg, som jeg aldrig har forholdt mig til. Min pointe er, at vi efter min opfattelse ikke, på baggrund af de oplysninger der her i tråden, kan vurdere, hvorvidt trådstarter er afskåret fra benytte nogle tekster.

Hvis han, da han lavede teksterne var underlagt den citerede bestemmelse, så er jeg da helt enig i, at det er uden betydning om trådstarter faktisk har læst den.

Informationerne står i trådstarters første og andet indlæg, inkl den betingelse, som trådstarter har accepteret. Så når du svarer, går jeg da ud fra, at du har læst det hele?

Hvis det er aftalt, at rettighederne til teksten overdrages ved publichering, så har trådstarter da ingen ret til at bruge teksten uden at spørge om lov. Det håber jeg ikke, du kan være uenig i, eller ikke kan/vil svare på?

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Høje Taastrup
Tilmeldt 22. Feb 08
Indlæg ialt: 81
Fra  ETOS Advokater Skrevet kl. 09:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Sådan forstod jeg ikke det, jeg læste, men jeg anerkender, at det kan læses sådan. I givet fald er jeg helt enig med dig i, at trådstarter har overdraget sine rettigheder, medmindre at der er holdepunkter for, at vilkåret ikke er gyldigt vedtaget eller kan tilsidesættes af andre grunde, hvilket der ikke er nogen oplysninger om, at der skulle være holdepunkter for.

Med venlig hilsen

Jesper Rye Jensen, advokat

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)