Hej Jeg overvejer at købe en igangværende webshop (brugskunst), og håber at få svar på følgende spørgsmål: - Overtagelse af varelager Udover en opgørelse (med kopi af faktura ved køb) - hvad skal man mere være opmærksom på? - Returvarer Når jeg har købt webshoppen, og der kommer returvarer (som forrige ejer har sendt) Er der klare regler for, hvordan det skal foregå (hvem der har udgiften), eller er det noget man skal have på plads i købskontrakten. Den nuværende dækningsgrad (2017) er på 31% - ser det fornuftig ud? Det er en Magento webshop I 2017 havde de en udgift til opdatering på kr. 24.000 - er en opdatering da virkelig så dyr ?? Nogle erfaringer med Magento ? På forhånd tak |
For så vidt angår udgiften til "opdatering" kan dette både være en enkeltstående opdatering eller et månedligt beløb og lyder i begge tilfælde meget rimeligt.
Magento er en omkostningstung platform, så hvis du har ambitioner om at videreudvikle på shoppen, kan det hurtigt blive en dyr fornøjelse.
Har du derimod i sinde blot at overtage shoppen som den står uden at skulle skrue for meget på den, kan det være fint at overtage en kørende Magento-løsning.