Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til SEO

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Oct 18
Indlæg ialt: 2
Fra  Bryllupsfotograf Forevigt Skrevet kl. 09:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Mine hjemmesider https://www.forevigt.dk og https://www.voresstoredag.net er begyndt at dale drastisk i søgeresultaterne efter seneste Google update. Er der nogen, der kan fortælle hvad den seneste update især fokuserer på ?
Fra Skovlunde
Tilmeldt 6. May 09
Indlæg ialt: 470
Fra  WebGain Skrevet kl. 09:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Fald i søgeresultaterne kan skyldes mange ting og er ikke nødvendigvis pga. en algoritme-opdatering. Hvis nu der eksempelvis er opstået en masse lyssky links der peger mod din hjemmeside kan det også være årsagen (de seneste år har der været en stor stigning af den slags). Kig evt. i Search Console om det skulle være tilfældet for dig og disavow dem hvis der er nogle.

Hvis du vil læse om Googles algoritme-opdateringer kan jeg anbefale denne side.

Webdesign, optimering og online markedsføring. Se mere på WebGain.dk

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 10:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lone,

Det kan være rigtig mange ting der har betydning for det fald du oplever i søgeresultaterne.

Jeg har kørt en rapport over de links du har fået for nylig til din side og der dukker nogle op der måske ikke er alt for heldige og som du burde se om du kan få fjernet igen ved at skrive til dem der har hjemmesiderne.

Hvis du ønsker rapporten sender jeg den gerne til dig gratis, du kan skrive på kristian@move-marketing.dk 

Mvh.

Kristian

Tilmeldt 6. Nov 17
Indlæg ialt: 167
Fra  Formula X Agency Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 27. Dec 15
Indlæg ialt: 24
Fra  Cortzen Digital Skrevet kl. 11:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Lone,

jeg vil gerne hjælpe uforpligtende. Skriv gerne på LinkedIn: [URL til linkedin slettet - Moderator]

Fra København
Tilmeldt 8. Oct 18
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 21:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Som det er nævnt kan det ikke udelukkes at Googles nye algoritme kan have haft en indvirkning, da det stadig er relativt nyt.
Jeg ville dog tjekke Search Console, og se om der er kan være nogle indikationer (Crawling-fejl eller lign.).
Det lyder også til Kristian havde set nogle mystiske link-henvisninger til dit site. Du må hellere tage et kik på de ting. Det kan måske give dig svar på dit spørgsmål.

Held og lykke!
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)