Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Køb af ejendom

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 22. Jan 15
Indlæg ialt: 55
Fra  BoligRedningen Skrevet kl. 17:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Nå ja, det kan jeg godt se.. man kan jo ikke få det hele;-)

Takker

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 22:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Den her tråd afspejler meget konkret rådgivning ud fra et ikke særlig konkret indlæg. Det skal man være varsom med...

Hvorvidt du skal købe som privatperson eller stifte et selskab, afhænger blandt andet af dine personlige indtægtsforhold, risikobillede og meget, meget mere. Jeg har berørt problematikken i det her blogindlæg

Om du bør have et selskab per ejendom eller samle flere ejendomme i et selskab, afhænger igen af en masse konkrete faktorer. Køber du lejligheder til 250.000kr/stykket, så er det svært at argumentere for et selskab per lejlighed, da omkostningerne til at drive hvert selskab, vil udgøre en stor del af lejen.

I forhold til at du skal underskrive i morgen, er du lidt sent ude i forhold til den rette konstruktion. Du kan købe dog noget tid ved at underskrive med "Dit navn eller ordre".

Om du har fradrag for udgifter til renovering afhænger af, om der er tale om vedligeholdelse eller forbedring.  

Jeg har skrevet en del indlæg om ejendomsinvestering - det kan være, at du kan finde noget brugbart i dem.

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)