Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

"Tyveri" af internetforbindelse?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Svendborg
Tilmeldt 6. Feb 08
Indlæg ialt: 22
Fra  Den Gl. Smedie Skrevet kl. 09:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har i øjeblikket massive problemer med at min Telia bredbåndsforbindelse bliver brugt lyn hurtigt, og tit på tider hvor vi sover eller ikke er hjemme, 100GB er snildt væk over night? Venligst hjælp inden vores net lukker ned igen.

Lars

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 20. Aug 12
Indlæg ialt: 487
Fra  Happykids Skrevet kl. 09:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Ring til Telia kundeservice og få hjælp til, at få sat en kode på dit netværk. Tror måske at jeres WIFI står åben.

Fra Svendborg
Tilmeldt 6. Feb 08
Indlæg ialt: 22
Fra  Den Gl. Smedie Skrevet kl. 15:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror ikke det kan være det, og har snakket med Telia, jeg begynder at tro et det er vores router der er gået koks i, nogen der kender til routeren Huwei B593s-22?

Lars

Fra Helsingør
Tilmeldt 4. Jun 18
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 17:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Prøv at stille dit problem inde på eksperten.dk 

Mr-Hansen

Tilmeldt 16. Dec 17
Indlæg ialt: 258
Fra  N-Control Skrevet kl. 17:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Check at der ikke er nogle som bruger torrents i dit hus.

Check dernæst at der ikke er nogen som har OneDrive eller andre drev i skyen slået til.

ICLoud, OneDrive, MegaSync, osv. kan alle dræbe ens båndbredde på upload hvis man ikke ved de er slået til.

HVis du briger Win7/Win10 så kig på PC'ernes netværksforbrug med taskmanageren.

Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Ku godt lyde som enten din(e) computer(e) eller din router har fået en trojansk hest. 

Æv hvis det er det så prøv at scanne dine computere eks. med malware bytes anti malware.  

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

interessant sag.

Fra Svendborg
Tilmeldt 6. Feb 08
Indlæg ialt: 22
Fra  Den Gl. Smedie Skrevet kl. 17:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er svært at sige hvad der var/er galt, ingen af de overfor listede løsningsforslag virkede, men tak for forsøget anyway. Der skete det at mit abonnement hos Telia løb tør endnu engang, 500GB pist væk på rundt regnet 8 dage ☹️, med gode ord og mod betaling forsøgte jeg at få frit forbrug ( Pt. Telia tilbud på andre abonnementer) det lykkede ikke, og da vi ikke kan være uden net måtte jeg finde en anden løsning, det blev et lille “ekstra” abonnement hos Telmore, og med den handling forsvandt problemet og vi er tilbage på vores “normalforbrug”? Kører det stabilt måneden ud skifter jeg det hele over til Telmore.
Lars

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor har jeg fået een stjerne for dette indlæg 
andet at mine bagvaskere forfølger mig systematisk. 

Jeg ved jo godt hvem du (bagvaskeren) er.

Fra Eidsvoll
Tilmeldt 13. Jun 12
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 17:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi havde det samme problemet hos "3", og fandt via logger ud at der var nogle der prøvde at "hacke" os (IP-adressen). Det var unormalt stor trafik ind i routeren som hele tiden kom fra forskellige IP-adresser.

Ved ikke riktig hvordan jeg skal forklare det, men trafikken blev standset i routerens brandmur, og da "3" tager betalt (måler?) for al trafik frem til selve routeren, så gik det på abonnementet og datamengden forsvandt i løbet af nogle få dage.

De havde ikke noget svar på hvad den trafik var for noget, og de kunne heller ikke gøre noget for at standse det da IP-adressene skiftet hele tiden.

Vi skiftet også til Telmore, og så forsvandt problemet med det samme ...

Mvh Dan

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)