Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mindmap erfaringer søges

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

Jeg er igang med at lave nogle mindmaps for nogle ideer og emner. Lige nu forgår det i hånden på papir - jeg synes hurtigt dette bliver lidt rodet.

Jeg søger derfor erfaringer med apps/hjemmesider, som er designet til mindmaps, som samtidig er overskueligt sat op.

Mvh.
Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 03:10
Hvor mange stjerner giver du? :

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 1876
Skrevet kl. 09:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er svært at give dig ordentlige svar når du spørger så generelt.

Visio fra Microsoft er meget brugt til projektdefinision og ledelse, og der er et virkelig fint produkt der hedder Smartdraw som kan et hav af forskellige ting. Jeg vil dog råde dig til at  tænke lidt længere på hvad du har brug for. Freemind er glimrende til mindmap delen.

I et software projekt eksempelvis kunne det godt være at det var værd at finde en applikation der kunne gå fra mindmap, til flow chart til programkode, selv hvis det var dyrt.

Freemind og SmartDraw er dog gode steder at starte.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 07:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar. 

Det drejer sig om projektfedinision og idéudvikling til Opstart af virksomhed, hjemmeside og app

jeg vil se nærmere på de muligheder du nævner - tak for af beskrive dem. 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)