Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

30.000 spam links kommer op på en søgning på mit navn

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Oct 18
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 22:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg er ude for et mærkeligt fænomen, når jeg søger efter mit navn i google og andre søgemaskiner , på en hvilken som helst enhed eller computer, får jeg mere end 30.000 irrelevante spam links.

Jeg har min egen hjemmeside, eberlein.dk, så når jeg søger efter mit navn: især i gåseøjne sker dette, prøv denne søgning: gå til min website (eberlein.dk) skriv mit navn (står med stor skrift på forsiden) og tilføj maleri “j**** e******* maleri” med gåseøjne og søg på google

Jeg har ikke en anelse om hvad der foregår, dette har foregået i nogen tid nogle gange når jeg søger på de mærkelige resultater, sker det samme.
Jeg er virkelig nysgerrig, hvad der foregår, plus det er virkelig inaverende for min profil på internettet. Kan min være hjemmeside injiceres med noget script? Jeg forsøgte at se ind i koden, men kunne finde noget ?
Er der nogle der har en ide om hvad, og hvordan dette helt sorte fænomen opstår og kan udryddes
Har nogen en anelse jeg ville være rigtig taknemmelig .....
Håber på et godt svar ....
Jeppe

Obs: jeg har så sent som igår ryddet min server, og gen uploaded en backup, in case siden skulle være hacked ….
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)