Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger pålidelig, ærlig ekspert som kan se på min webshop

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Jun 16
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 09:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Jeg har nu snart drevet min webshop i et år, og hvilket år! Startede på anbefaling af en tidligere kæreste som mente at det kunne være en nem ekstra indtægtskilde (som kunne køres med venstre hånd) ved siden af mit egentlige arvebjde. Jeg havde INGEN erfaring overhovedet, men var frisk på at lære. Webshoppen  er faktisk rigtig fin, men jeg er nu kommet i tvivl om den er hurtig nok, brugervenlig nok m.m.  Synes der er mange som lægger i kurv uden at købe. Hver gang jeg ringer til programmøren der lavede den koster det selvfølgelig og problemet er måske at jeg ingen erfaring har og ikke rigtig ved hvad jeg konkret skal spørge om. Findes der nogen derude som kender til en der vil tage et kig på shoppen og give sin ærlige ekspertmening til en overkommelig pris?

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 09:41
Hvor mange stjerner giver du? :

piasen:

om mente at det kunne være en nem ekstra indtægtskilde (som kunne køres med venstre hånd) ved siden af mit egentlige arvebjde. Jeg havde INGEN erfaring overhovedet, men var frisk på at lære. Webshoppen  er faktisk rigtig fin, men jeg er nu kommet i tvivl om den er hurtig nok, brugervenlig nok m.m.  Synes der er mange som lægger i kurv uden at købe. Hver gang jeg ringer til programmøren der lavede den koster det selvfølgelig og problemet er måske at jeg ingen erfaring har og ikke rigtig ved hvad jeg konkret skal spørge om. Findes der nogen derude som kender til en der vil tage et kig på shoppen og give sin ærlige ekspertmening til en overkommelig pris?

Hej

Kunne du venligst smide link til din webshop her så vi kan se den ?

Fra Odense
Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 133
Fra  D Graphics Skrevet kl. 09:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej piasen,

Hvis du har mod på at smide dit link op, herinde i tråden, så er jeg sikker på der nok skal komme en del eksperter på banen. Det kan give dig en god ide om hvilken retning du skal/kan gå hvis du vil optimere shoppen. Så kan du altid købe dig til resten af vejen!

Alt held og lykke

Tilmeldt 6. Nov 17
Indlæg ialt: 167
Fra  Formula X Agency Skrevet kl. 09:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor meget må det koste? De gode hænger ikke på træerne, men jeg kender da nogle stykker jeg kan henvise dig til :)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)