Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google Adwords

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Rødovre
Tilmeldt 11. Apr 14
Indlæg ialt: 50
Fra  Læderprojektet Skrevet kl. 06:06
Hvor mange stjerner giver du? :

hej!

jeg har igennem et stykke tid virkelig forsøgt via Google Adwords at få genereret mere trafik til min webshop.

jeg synes jeg har gjort noget af det rigtige: Oprettet negative søgeord, oprettet nye anbefalede søgeord og oprettet flere og mere målrettede annoncegrupper etc. Sat mit beskedne budget op. mm.

Alligevel virker det ikke som om der sker noget. Antallet af klik ligger stabilt på samme niveau.

Er det kun via et endnu større budget, at man kan få genereret mere trafik?

Nogen der har erfaring med dette?

Med venlig hilsen

Kim

Tilmeldt 6. Nov 17
Indlæg ialt: 167
Fra  Formula X Agency Skrevet kl. 09:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du undersøgt hvor høj søgevolumen der er på dine søgetermer, hvor tæt de er på købet og din quality score? Og har du splittestet forskellige budskaber og set hvad der virker bedst? :)

Alternativt kan du også kigge på SEO og se, om du kan dominere SERP på udvalgte søgeord. En topplacering på SEO og SEM plejer at give en højere CTR.

Fra Rødovre
Tilmeldt 11. Apr 14
Indlæg ialt: 50
Fra  Læderprojektet Skrevet kl. 12:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej liunaud!  Tak fordi du gad svare:-)  Med venlig hilsen Kim

Tilmeldt 6. Nov 17
Indlæg ialt: 167
Fra  Formula X Agency Skrevet kl. 09:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var da så lidt :) jeg håber du kunne bruge overvejelserne :)

Tilmeldt 8. Feb 15
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 11:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim. 

Fedt, at du selv har kastet dig ud i Google Ads junglen. Jeg har svært ved at sige, hvad der skal til for at øge trafikken igennem dine Ads annoncer. 
Jeg har dog erfaret, at mange digital bureauer kører omfattende analyser, for at optimere på Google Ads effekten. 

Hvis du vil have et overblik over dine muligheder i forhold til samarbejde med digital bureauer, kan du besøge www.onlinebasen.dk og melde din opgave ind. Så får du 3 uforpligtende tilbud, som passer til dine behov.

Mvh. Morten.

Fra København
Tilmeldt 8. Oct 18
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 20:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Kim!

Friskt af dig at kaste dig ud i Ads bare sådan.

Der kan som sagt være mange årsager til at du ikke får flere kliks. Som jeg læser det irriterer det dig at dit ratio mellem eksponeringer og kliks forbliver det samme.
Mine bedste bud ville være:
- Undersøg dine søgetermer. Er du sikker på de søgeord folk ser dine annoncer på passer dit budskabet i din tekstannonce? Hvis der er nogle der er lige på grænsen, så prøv at oprette flere annoncegrupper (Som du siger du også har) for at gøre det endnu mere målrettet
- Se hvilke annoncer der har en høj CTR (click-rate), og alloker mere budget til de specifikke keywords, annoncer og annoncegrupper som viser de bedste resultater.
- Tredje, og måske vigtigste -> Hvis kunderne er eksponeret for annoncen, men ikke klikker på den, så er den måske ikke relevant nok. Test forskellige annoncer. Små rettelser i en tekstannonce kan faktisk gør en ret stor ændring. Prøv at lave mange annoncer til samme annoncegrupper med forskellige overskrifter og tekster. På et tidspunkt finder du nok en der performer meget bedre end de andre, og så ved du hvor du skal allokere dine penge i den gruppe. Du kan også gøre det gennem A/B testing.

God vind og held og lykke!
Fra Holbæk
Tilmeldt 25. Sep 17
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 09:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim

Jeg har læst din problemstilling vedr. Google Ads og skriver derfor til dig på vegne af TOGI Data. Du har et meget konkret problem, som jeg er sikker på min kollega Phillip kan hjælpe dig udover. Han tilbyder 30min. gratis session i forhold til rådgivning og sparring omkring online markedsføring og er en haj indenfor Google Ads. Han er desuden Google partner og vil gerne dykke lidt dybere ind i din Google konto og komme med noget feedback du kan bruge. Du kan booke denne gratis session via dette linkhttps://togidata.dk/gratis-raadgivning-om-online-marketing/

Fortsæt go dag! :) 

Kh. Tanja

TOGI Data

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)