Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Reklamation hos grossist

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Sep 18
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 20:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 
Jeg har desværre fået en reklamation fra en kunde, en produktionsfejl   som man ikke kunne se før det hele var åbnet,, har talt med grossisten og de sender en ny varer til mig som jeg så kan sende til min kunde, men mit spørgsmål er nu , jeg får jo en udgift på fragt ved det ved at sende den nye varer til kunden, skal jeg selv betale for det eller er det grossisten der skal dække den udgift

Fra Middelfart
Tilmeldt 13. Sep 12
Indlæg ialt: 416
Skrevet kl. 20:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Gitte Nielsen22:

Hej 
Jeg har desværre fået en reklamation fra en kunde, en produktionsfejl   som man ikke kunne se før det hele var åbnet,, har talt med grossisten og de sender en ny varer til mig som jeg så kan sende til min kunde, men mit spørgsmål er nu , jeg får jo en udgift på fragt ved det ved at sende den nye varer til kunden, skal jeg selv betale for det eller er det grossisten der skal dække den udgift

Det beror jo totalt på den aftale du har indgået med din grossit

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Gitte Nielsen22:
skal jeg selv betale for det eller er det grossisten der skal dække den udgift

Normalt vil det være dig der afholder den udgift. Men kan du ikke få grosisten til at sende varen direkte til din kunde?

Tilmeldt 4. Sep 18
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 07:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for hjælpen

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)