Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Programmør leder efter fritidsprojekt :)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 13. Jun 08
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 19:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey! Har ledt efter det rette projekt uden at finde noget, så tænkte jeg ville prøve herinde :) 

Jeg leder efter et godt fritidsprojekt sammen med 1-4 personer.

Mig: programmør med ca. 5 års erfaring. Min foretrukne tech stack er Laravel (php) og React/React native (web/mobil app).

Jeg er full stack og har erfaring fra hele processen, fra ide til launch.

Det jeg specifikt søger, er et sjovt projekt vi kan smide nogle gode aften og weekend timer i. Jeg har et arbejde som jeg er rigtig glad for, så det bliver ikke på fuld tid, men lad os lave noget fedt, vi kan tjene gode penge på :) 

Hvis du er selv, eller I er en lille gruppe af "idemænd" er det helt fint, hvis du har en klar vision for projektet og mangler den tekniske side som jeg kan bidrage med.

Hvis du selv er udvikler med nogenlunde samme baggrund som mig, kan vi måske finde på et sjovt projekt sammen :)

Jeg er bosiddende i Randers, med job i Aarhus, men søger fra hele landet. 

Skriv gerne her eller smid en PB :) 

Tilmeldt 8. May 13
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 20:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Carsten,

Hvis du har noget erfaring med Hybrid apps, er du meget velkommen til at kontakte mig, kunne godt bruge en makker til den tekniske del af det.

Tilmeldt 21. Oct 16
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 07:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Carsten,

Jeg har muligvis noget som kunne være i din interesse. Det er en idé som jeg ser muligheder i, men har brug for folk med forstand på app-udvikling m.v.

Du er velkommen til at kontakte mig, hvis det har din interesse.

Med venlig hilsen

Andreas. 

Tilmeldt 7. Nov 18
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 08:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Carsten :-)

Hvis du stadig mangler et fritidsprojekt, så har jeg en fed ide, som jeg er sikker på, at du vil kunne lide!
Jeg programmerer selv lidt i forbindelse med mit studie, men intet der kan bruges til det helt store.
Skriv gerne en privatbesked til mig, så kan jeg give dig lidt nærmere detaljer :-)

Hilsen Jonas
Tilmeldt 3. Oct 17
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 17:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har et lille hobbyprojekt jeg da gerne ser flere deltage i. Pt. kører jeg det som opensource, men, jeg kan da godt se nogle økonomiske perspektiver i det. Basalt er det et livefeed system, ala den slags man ser på f.x. DR, BT, bbc og mange andre steder med dækning af live nyheder, typisk sportsbegivenheder. 

Pt. koder jeg det som en API i node.js express og mongodb, men jeg har også en php version. Grunden til jeg laver det i nodejs nu er primært for at sætte mig lidt ind i det, og så for at lave det som en genuine JAMStack app, og jeg har ingen interesse i at kode det i php. 

Du/I kunne deltage ved at lave en php version med Laravel, og være med til at udvikle og definere api'en. Udover livefeeds som er min primære interesse, så kan sådan en god udviklet API f.x. bruges til - socialt medie, chat (et feed kunne være en chat mellem 2 brugere), og sikkert mange andre ting. 

Min interesse i at andre udvikler på det er primært som nævnt - at få noget feedback/ideer til at udvikle en API der er brugbar. Og sf. sjovt hvis flere deltager. 

Projektet kan ses her, det er kun lige startet men rimelig funktionelt: https://github.com/stigcq/livefeed-api

Fra Randers
Tilmeldt 3. Sep 08
Indlæg ialt: 367
Skrevet kl. 05:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Har sendt PB :-)

Fra Randers
Tilmeldt 3. Sep 08
Indlæg ialt: 367
Skrevet kl. 05:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Carsten Svendsen:

Hey! Har ledt efter det rette projekt uden at finde noget, så tænkte jeg ville prøve herinde :) 

Jeg leder efter et godt fritidsprojekt sammen med 1-4 personer.

Mig: programmør med ca. 5 års erfaring. Min foretrukne tech stack er Laravel (php) og React/React native (web/mobil app).

Jeg er full stack og har erfaring fra hele processen, fra ide til launch.

Det jeg specifikt søger, er et sjovt projekt vi kan smide nogle gode aften og weekend timer i. Jeg har et arbejde som jeg er rigtig glad for, så det bliver ikke på fuld tid, men lad os lave noget fedt, vi kan tjene gode penge på :) 

Hvis du er selv, eller I er en lille gruppe af "idemænd" er det helt fint, hvis du har en klar vision for projektet og mangler den tekniske side som jeg kan bidrage med.

Hvis du selv er udvikler med nogenlunde samme baggrund som mig, kan vi måske finde på et sjovt projekt sammen :)

Jeg er bosiddende i Randers, med job i Aarhus, men søger fra hele landet. 

Skriv gerne her eller smid en PB :) 

Har sendt PB :-)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)