Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til nyopstartet konsulent virksomhed

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Sep 18
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 15:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, vi er 2 venner som har startet en konsulent virksomhed op efter flere år som medarbejder i Alm. brand som mødebookere. Det har altid været nemt at booke møder, men nu når vi har startet vores eget, føles det som om vi har ramt en mur og dem vi ringer til er enten ikke interreseret eller har tid. Er der nogen som kan hjælpe med nogle fif eller et eventuelt samarbejde? Vi forventer ikke at vi får en kontrakt, men en eventuelt prøveperiode, hvor vi booker ex antal møder indenfor en tidsperiode til en pris og hvis kunden er tilfreds, kan vi eventuelt forsætte vores samarbejde?

Fra København
Tilmeldt 17. Mar 15
Indlæg ialt: 289
Fra  Chaz Skrevet kl. 15:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 19. Jan 15
Indlæg ialt: 2268
Skrevet kl. 15:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Fatihece:

Hej, vi er 2 venner som har startet en konsulent virksomhed op efter flere år som medarbejder i Alm. brand som mødebookere. Det har altid været nemt at booke møder, men nu når vi har startet vores eget, føles det som om vi har ramt en mur og dem vi ringer til er enten ikke interreseret eller har tid. Er der nogen som kan hjælpe med nogle fif eller et eventuelt samarbejde?

Der er uendelig langt fra den trygge ramme man har som mødebooker hos et større forsikringsselskab til den selvstændige tilværelse.

Først og fremmest har I tidligere "kun" været en lille del af gennemarbejdet end-to-end proces, nu skal i have styr på hele processen selv - har I det?

 

Jeg oplever en gang i mellem at blive ringet op af mødebookere, og min erfaring er, at der er meget stor forskel på hvor langt de enkelte når i bestræbelserne på at sælge! Men hvad der går igen for dem som lykkedes; de har et svar parat på alle relevante spørgsmål og jeg har oplevelsen af projektet er velforberedt.

Med andre ord; hvis I ringede til mig og ville sælge jer selv, og jeg fornemmede I ikke var forberedte - så havde jeg heller ikke tid eller var interesseret.

 

Mit råd vil være, at få styr på alt andet end det I sælger! Hvis I er dygtige til at booke møder under trygge rammer, så skal I have opbygget rammerne først. Dernæst skal i glemme jeres egne forventninger, I skal i stedet fokuserer på kundernes forventninger, det er dem I skal leve af at indfri.

Tilmeldt 3. Sep 18
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 18:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak fordi du gad bruge din tid på at svare, vi tager dine råd til os og vil arbejde med at blive helt sikre på det vi laver.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)