Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kvalitetskontrol kina

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Oct 18
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 16:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

Vi er en nyopstartet virksomhed, der skal producere håndklæder i Kina med produktionsstart her i november. I den forbindelse leder vi efter et firma, der kan lave kvalitets kontrol af vores produkter før de afsendes fra Kina. Håndklæderne bliver produceret i Shengze town,Wujiang city,jiangsu province,China. Håber meget der er nogen der kan hjælpe :-)

Mvh Toke Henriksen, SummerSand ApS
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12653
Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg antager at du har forudbetalt din ordre, er det tilfældet vil en efterfølgende kvalitetskontrol jo ikke give ret meget mening. Er der nogen grund til at få lavet varen i Kina frem for Europa?

Tilmeldt 28. Feb 18
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 06:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Toke

Jeg går udfra i bruger måleskemaer og tjekker prøver inden produktionen sættes i gang?
Hvis ik vil jeg klart anbefale dette.

Bedste hilsner
Pia
www.alstruppattern.com

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12653
Skrevet kl. 09:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Pia

Har du selv erfaring med produktion i Kina?

Tilmeldt 28. Feb 18
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 09:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ravn

Ja jeg har arbejdet en del med Kina indenfor beklædning siden 2005.

:-)

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12653
Skrevet kl. 10:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Spædende, hvad er din erfaring med kvalitet kontra pris i forhold til lavtlønslande i EU?

Tilmeldt 28. Feb 18
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 11:19
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg synes, at de kan være med begge steder ang. kvalitet, hvis kvalitets kontrollen bruges i danmark af prøver.

Men min erfaring er, at de små ordre er lettest og bedst at få produceret i europa.

Det er klart at store ordre i Kina er langt billigere end små ordre i europa, hvilket heller ikke er fair at sammenligne.

Tilmeldt 25. May 18
Indlæg ialt: 16
Fra  Colmer as Skrevet kl. 11:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Toke, 

vores firma har temmelig meget erfaringer i at handel med Kina, vi er dog mest aktiv ved eksport af varer dertil. 


Vi har et par sparrings partner i Kina som samarbejder med os, vi kontrakter  dem often når vi skal gennemfører markedsføring, eller i forbindelsen med kontrol og besigtigelsen af forsendelser (vi benytter dem også i tilfælde af mangel eller klager af kunderne) 

De har også stor erfaringer med logistik, da vi har tidligere samarbejdet med det i forbindelsen med forsendelser af varer fra Kina til Denmark (og Europa). 

Vi har gode erfaringen med dem og har fuld tillid til. 

Jeg skal lige høre nærmere om hvad opgaven indbære , hvor often og dets omfang. 

jeg kan kontaktes per email ; info@colmeras.eu , på skype med ; grapazzetti eller på telefon  20 708135

Hilsen,

Gianni Rapazetti

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)