Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan kan jeg undgå altid at ende som underleverandør for andre firmaer- og istedet få mine egne kunder ?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 26. Oct 18
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 17:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja, som overskriften siger- er jeg DESPERAT for at skaffe mine egne kunder til min virksomhed. Jeg gider ikke gå og arbejde for andre firmaer som underleverandør længere. Jeg vil gerne igang med at få mine egne kunder. Det betyder bare mere på en måde, og selvfølgelig er indtægten noget andet.

Jeg har brug for råd mht. kundeopsøgning!

Jeg har lavet en hjemmeside, proffesionel e-mail, og alt det der. Nu mangler jeg bare kunder !

Nogen der kan give nogle gode råd ?!
Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 17:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvilken branche er du i?

Tilmeldt 26. Oct 18
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 17:37
Hvor mange stjerner giver du? :
nårh ja.. :)

Rengøring og Service
Fra Albertslund
Tilmeldt 10. Aug 17
Indlæg ialt: 12
Fra  Adwise Media ApS Skrevet kl. 20:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,5 stjerner givet af 2 person

Hej Migus, Det er altid en god ide, at have sine egne kunder, da du på den måde for spredt dine aktiviteter og din virksomhed ikke er sårbar over for, at dine leverandører går konkurs eller opsiger samarbejdet. Du skal kaste dine penge efter Google Adwords, de kunder vi køre rengøringskampagner for betaler mellem 50-100 kroner til Google, hver gang vi sender en kunde igennem til dem. Når du så har en liste med 50-100 tilfredse kunder som er dine egne, så tager du mappen under armen, og stemmer dørklokker hos firmaer og boligforeninger der ligger i nærheden af dine eksisterende kunder, på den måde kan du spare køretid ved at samle dine kunder i samme område, og få en bedre profit på dine medarbejdere. Ligesom det er et godt salgsargument, at man har andre kunder de måske kender i området. Du er velkommen til, at kontakte os hos Adwise Media, du kan også bruge et andet kompetent bureau, det vigtigste er at dit webbureau kan fremvise dokumentation på, at de kan levere kundehenvendelser, da de fleste useriøse bureauer faktisk ikke engang sætter konverteringsporing op. Mick Hansen

Tilmeldt 26. Oct 18
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 20:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mick, hvordan får jeg det sat igang ?

Med venlig hilsen

Miguel Sembler

Service Selskabet Sembler

www.serviceselskabetsembler.dk

kontakt@serviceselskabetsembler.dk

Fra Albertslund
Tilmeldt 10. Aug 17
Indlæg ialt: 12
Fra  Adwise Media ApS Skrevet kl. 23:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Miguel,

Du kan selv kaste dig over opgaven, erfaring fortæller dog at det i 9/10 tilfælde er meget dyrere end at bruge et godt webbureau.

Så min anbefaling er, at du tager fat i os eller andet andet godt bureau og får dem til at opsætte og administrere det for dig.

Jeg kan sagtens få en af vores marketing rådgivere til at kontakte dig, hvis det har interesse?

Mvh

Mick Hansen

Adwise Media ApS

Tilmeldt 26. Oct 18
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 23:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, det må de gerne. Men helst pr. E-mail :)

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 13:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Miguel,

Jeg gad heller ikke være i underentreprise altid, men jeg valgte bare at gøre noget ved det.

Det første jeg gjorde, var at lægge en plan for, hvilke kundetyper, der ville passe godt til min virksomhed. Derefter begyndte jeg at ringe ud til direktørerne.

Nu har jeg på kort tid fået op til flere lovende partnerskaber igang og det vil give min virksomhed et kæmpe boost allerede her fra foråret og frem.

Så mit råd vil være at skaffe kunderne ved at ringe til dem og tage de nødvendige møder og få aftaler på plads.

Med venlig hilsen

Flemming

Tilmeldt 26. Oct 18
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 13:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Flemming.

Har prøvet det før, og er simpelthen så dårlig til at få folk til at bide på, eller bare og lytte færdig.
Det er så øv. Overvejer at prøve og bruge mødebookere. Det er bare vildt dyrt.

Tak for svar

Fra Auning
Tilmeldt 15. Nov 11
Indlæg ialt: 176
Fra  VDL Media - www.SPORT45.dk - www.ALTsport.dk Skrevet kl. 14:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kunne også ansætte en mødebooker der kunne lave aftalerne for dig, smid evt en Pm min vej hvis det kunne være noget 

VDL Media driver flere portaler, skal vi hjælpe med at drive din ? kontakt os for mere info. 

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)