Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan kan jeg undgå altid at ende som underleverandør for andre firmaer- og istedet få mine egne kunder ?

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 1876
Skrevet kl. 09:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Migus:
Ja, som overskriften siger- er jeg DESPERAT for at skaffe mine egne kunder til min virksomhed. Jeg gider ikke gå og arbejde for andre firmaer som underleverandør længere. Jeg vil gerne igang med at få mine egne kunder. Det betyder bare mere på en måde, og selvfølgelig er indtægten noget andet.

Jeg har brug for råd mht. kundeopsøgning!

Jeg har lavet en hjemmeside, proffesionel e-mail, og alt det der. Nu mangler jeg bare kunder !

Nogen der kan give nogle gode råd ?!

Du har en forretningstype hvor brug af Google AdWords og nationale kampagner er en tåbelig investering. Du ønsker dig kunder i lokalområdet, og det er billigere og mere relevant at lægge kort i postkasser, eller uddele dem på en gågade....

Hvis du har tilfredse kunder kan de bruges til at skaffe nye kunder - give et kort til en ven med 2 timers gratis rengøring eller lignende.....

Hvis du laver rengøring på Østerbro så er det ikke relevant at få kundeemner i Esbjerg.

Fra Albertslund
Tilmeldt 10. Aug 17
Indlæg ialt: 12
Fra  Adwise Media ApS Skrevet kl. 11:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Broncofan,

Kan hører, at Google Ads ikke er noget du har så stor erfaring med, da den lokale  Geografiske målretning netop er en af fordelene ved Google Ads.

Men når det så er sagt, så vil jeg klart anbefale, at men omdeler både visitkort og flyers så man kan samle sine kunder i det samme område.

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)