Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Betaling over Webshop - Uden CVR

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Aug 18
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 20:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej kloge Aminoer.

Mit spørgsmål er om der er nogen måde at modtage betaling på sin webshop uden et CVR nummer?
Med dette mener jeg om man SKAL have et CVR nummer for at have en kortindløseraftale og en aftale med en Payment Service Provider?

Tak på forhånd! :)
Mvh. Patrick

Tilmeldt 16. Jun 16
Indlæg ialt: 137
Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Det helt korte svar er nej.
Det kræver er CVR nummer at modtage betalingskort.

Du kan muligvis bruge PayPal - men det er danskerne slet ikke glade for

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:39
Hvor mange stjerner giver du? :

PatrickWill:

Hej kloge Aminoer.

Mit spørgsmål er om der er nogen måde at modtage betaling på sin webshop uden et CVR nummer?
Med dette mener jeg om man SKAL have et CVR nummer for at have en kortindløseraftale og en aftale med en Payment Service Provider?

Tak på forhånd! :)
Mvh. Patrick

du kan undgå det med paypal og stribe - (dyre) forudsat din bank accepterer at din konto er tilknyttet det og dermed reelt fungerer som erhverv Jeg ville ikke gøre det uden OK fra banken, da du ellers sendes tilbage til rude 1

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 20. Aug 18
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 21:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan kan det være at danskerne ikke er så glade for PayPal?

Hvis jeg skal sælge noget som jeg har liggene herhjemme, og ikke er noget jeg skal ud at købe først, mon ikke at banken vil synes det er i orden hvis jeg sælger det over en hjemmeside uden CVR, så længe jeg stadig betaler skat af det?

Tilmeldt 20. Aug 18
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 08:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie - John Hannover:

PatrickWill:

Hej kloge Aminoer.

Mit spørgsmål er om der er nogen måde at modtage betaling på sin webshop uden et CVR nummer?
Med dette mener jeg om man SKAL have et CVR nummer for at have en kortindløseraftale og en aftale med en Payment Service Provider?

Tak på forhånd! :)
Mvh. Patrick

du kan undgå det med paypal og stribe - (dyre) forudsat din bank accepterer at din konto er tilknyttet det og dermed reelt fungerer som erhverv Jeg ville ikke gøre det uden OK fra banken, da du ellers sendes tilbage til rude 1

vh John Hannover

Og hvad mener du med at "sendes tilbage til rude 1"?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:41
Hvor mange stjerner giver du? :

At hvis du bare tilknytter stribe eller paypal til en personlig konto uden OK fra banken, så kan banken lukke den konto helt, da du dels giver dem risiko ved charge back og andet og - ikke har aftale om at måtte bruge den til erhverv og - banken jo så heller ikke har ordentlig hvidvaskkontrol,

Lukker banken din konto så er din webshop skudt tilbage (som i ludo) til start for så hjælper stribe osv ikke meget. Derfor - få en aftale med banken så du gør ting ret hvis du vil have webshop

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)