Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Køb af domæne fra tidligere webshop

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Hillerød
Tilmeldt 21. Oct 10
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 15:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har et spørgsmål jeg håber jeg kan få lidt hjælp med.

Jeg har fået mulighed for at købe et attraktivt domænenavn (.dk)

Fra domænet har der tidligere været drevet webshop og jeg ønsker igen at starte webshop fra samme domænenavn.

Webshoppen er helt ny, men sælger produkter der er i stil med dem der tidligere er solgt fra samme domænenavn.

Jeg forduser at der kan komme reklamationer fra kunder, der har handlet på siden tidligere. Dette er jo ikke mine kunder. Hvordan står jeg i forhold til de sager der sikkert vil komme. Skal jeg bare pege på den gamle ejers cvr. nr. Den person jeg køber domænenavnet af, eller hvad?

Håber i kan hjælpe.

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 805
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 15:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon B. H. Christensen:
Jeg forduser at der kan komme reklamationer fra kunder, der har handlet på siden tidligere. Dette er jo ikke mine kunder. Hvordan står jeg i forhold til de sager der sikkert vil komme. Skal jeg bare pege på den gamle ejers cvr. nr. Den person jeg køber domænenavnet af, eller hvad?

Det er firmaet og ikke domænet man handler med, så når du ikke har overtaget det tidligere CVR nummer er det ikke dit problem. Er det tidligere CVR nummer stadig aktivt er han jo stadig forpigtiget til at afhjælpe reklamationer.

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Fra Hillerød
Tilmeldt 21. Oct 10
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 15:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak. 

Det var også det jeg tænkte. Ja det er stadig aktivt, så jeg kan pege kunder i deres retning.

Jeg tænker jo også lidt på hvad kunderne tænker og om folk vil "hate" på evt. Trustpilot.

Min tanke er dog at det er bedre at overtage et kendt navn end at bygge et nyt op fra bunden. Så der er flere postive end negative ting i at købe domænenavnet.

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 805
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 15:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)